Навчальна професійно-орієнтована практика з активних видів туризму

Освітня програма: Туризм (ОС Бакалавр, денна)

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Навчальна професійно-орієнтована практика з активних видів туризму
Код дисципліни
ННД.23
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПР05. Аналізувати рекреаційно- туристичний потенціал території ПР20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв'язання. ПР22. Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях. ПР28. Виявляти турботу про здоров’я оточуючих
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1)Успішне опанування дисциплін «Туристичне країнознавство», «Безпека в туризмі та туристичні формальності», «Географія рекреації та туризму», «Туристична картографія». 2)Вміти: встановити умови та чинники формування попиту на активний туризм у світі; досліджувати структуру його організації з метою поглиблення аналізу сучасного стану і визначення напрямків прогнозування розвитку; визначати дестинації активного туризму, проводити ранжування та групування регіонів України за рейтинговими ознаками. застосовувати методи польових рекреаційно-туристичних досліджень. 3)Володіти елементарними навичками: аналізу ресурсного потенціалу країн для потреб активного туризму, визначити спортивно-туристичні дестинації, проведення регіонального аналізу та оцінці функціонування структурних та територіальних компонентів організації туристично-спортивної діяльності, роботи з картографічними матеріалами
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна складається із маршрутної та камеральної частини. Для успішного проходження практики студенти повинні пройти передбачені програмою маршрути та виконати у повному обсязі завдання з камеральної обробки спостережень. У результаті проходження практики студенти готують кінцевий звіт, який містить загальний опис природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу для розвитку туризму (на основі літературних джерел), а також звіти по кожному із виконаних завдань, туристичні буклети, відеоролики рекреаційно-тематичної тематики практики. Заключна частина звіту містить висновки щодо можливостей та проблем розвитку туризму у районі проходження практики з урахуванням принципів сталого розвитку та збереження природної та культурної унікальності території.
Рекомендована та необхідна література
1. Бейдик О.О. Навчально-методичний комплекс дисципліни «Рекреаційна географія» для студентів спеціальності «Туризм» спеціалізації «Міжнародний туризм». – К.: ВГЛ «Обрії», 2007. – 97 с. 2. Бейдик О.О. Рекреаційно-туристські ресурси України: методологія та методика аналізу, термінологія, районування: Монографія. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2001. – 395 с. 3. Бейдик О.О. Мельничук А. Л., Сировець С.Ю. Топалова О. І.Чинники та перспективи розвитку адаптивного туризму в національних природних парках України. // Географія та туризм: Наук. зб. – К.: Альфа-ПІК, 2017. – Вип. 40. 194 с. С. 97-110. 4. Гетьман В. Туризм і збереження довкілля Українських Карпат // Географія та основи економіки в школі. – 2000. - №3. – с.48-52. Т. 2, 11, 18. 5. Карпатський біосферний заповідник // Українські Карпати. Заповідні території (портал). – http://carpathians.org.ua/Biosfernyj/index.html6. Гідрометеорологічні умови басейну Чорної Тиси та їх вивчення. / За ред. О.Г.Ободовського. – К., 2005.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, польові маршрути, камеральні роботи, підготовка заключного звіту, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінюється проходження польової частини практики, виконання практичних завдань, опитування та участь у камеральних роботах, зокрема у підготовці, оформленні та захисті підсумкового звіту (диференційованого заліку). На оцінювання 1-го модулю - 40 балів, на 2-й модуль 60 балів. В межах першого модулю максимально 24 бали (60% від кількості балів на модуль) – на оцінювання звіту та 16 балів на захист. В 2-му модулі на кожну частину відводиться по 20 балів, з яких 12 іде на оцінювання звіту, 6 – на захист. Кількість балів, що отримує студент протягом 1 змістового модуля та 1, 2, 3 частин 2-го модулю, є сумою балів, що були отримані при оцінюванні: усних відповідей та виконанні практичних завдань під час маршрутів; участі у підготовці та оформленні звіту. Студенти не допускаються до підсумкового контролю за відсутності звіту. Студенти, які набрали сумарно менше 24 балів для 1-го модулю та 12 балів для будь-якої частини 2-го модулю при захисті звіту отримують додаткові завдання
Мова викладання
Українська