Психологія політичної реклами і РR

Освітня програма: Політична психологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія політичної реклами і РR
Код дисципліни
ОК. 14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел у сферах політичного менеджменту та політичних технологій, в т.ч. з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій ПР 2. Вміти організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів ПР 3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати аргументовані теоретичні висновки, робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Студент повинен знати: основні поняття соціальної психології, закономірності спілкування та взаємодії, особливості групових процесів; базові поняття політичної психології та психології реклами (іміджмейкінгу), механізми соціально-психологічного впливу. 2. Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом соціальної психології, політичної психології, психології реклами (іміджмейкінгу), розпізнавати та кваліфікувати певні соціально-психологічні процеси та явища, застосовувати методи соціально-психологічних досліджень соціальних груп та особистості. 3. Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації соціально-психологічних досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - ознайомлення зі змістом та завданнями політичної реклами та PR, психологічними механізмами та феноменами, що становлять основу даної діяльності та відповідними чинниками її ефективності, сукупністю психологічних інструментів та засобів впливу в системі політичної реклами та зв’язків з громадськістю. Курс складається з двох змістових модулів. Перший присвячено вивченню загальних методологічних засад політичної реклами та PR як різновидів соціальної комунікації та взаємодії; засобам та прийомам психологічного впливу в політичній рекламі та PR. Другий - прикладним аспектам та окремим технологіям політичної реклами та PR, особливостям організації, планування та відстеження ефективності відповідних кампаній.
Рекомендована та необхідна література
1. Богуш Денис. Десять секретів політичних кампаній: Навчальний посібник. К.: в-во «Березовська», 2017. 168 с. 2. Кочубей Л.О. PR у політичній сфері : підручник. К.: Альтера, 2013. 472 с. 3. Лі. Річ. Міфи про PR : поганого паблісіті не буває та інші поширені хибні уявлення. Харків : Фабула : Ранок, 2020. 270 с. 4. Політична реклама як чинник формування системи політичної комунікації в умовах демократичного транзиту. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. 150 с. 5. Слободянюк Є. Шлях до серця виборця. Головна книга до виборчих кампаній. К.: Альтера, 2019. 250 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульні контрольні роботи, аналітична самостійна робота, творча самостійна робота, усна доповідь, доповнення. Форма підсумкового контролю: іспит Оцінювання під час навчального періоду (мінімально 36 /максимально 60): 1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): - 34/18 балів 2. Аналітична самостійна робота: - 22/14 балів 3. Творча самостійна робота: - 20/12 балів 4. Модульні контрольні роботи: - 24/16 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше, ніж 36 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на іспиті 40 балів, мінімальна - 24 бали. Шкала відповідності оцінок: 90-100: Відмінно / Excellent 75-89: Добре / Good 60-74: Задовільно /Satisfactory 0-59: Незадовільно / Fail
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ірина Вадимівна Клименко
Кафедра соціальної психології
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної психології
Факультет психології