Загальна, вікова та педагогічна психологія
Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Загальна, вікова та педагогічна психологія
Код дисципліни
OK 13
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 2, ПРН 4, ПРН 13, ПРН 19, ПРН 22
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати особливості культури спілкування та володіти навичками міжособистісної і професійно-спрямованої взаємодії.
Розуміти значення психолого-педагогічної науки і практики для майбутньої професійної і власної життєдіяльності.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни — надати студентам знання про фундаментальні положення та закономірності психологічної науки; закласти основи для розуміння закономірностей поведінки індивіда і практичного застосування набутих знань для успішної професійної діяльності, власного розвитку та життєдіяльності з урахуванням вікових етапів розвитку особистості.
Дисципліна належить до переліку обов’язкових, складається з двох частин. У першій розкриваються основні категорії й поняття загальної психології; історія розвитку психологічних знань; методи психології; закономірності перебігу пізнавальних, емоційно-вольових процесів та психічних станів особистості; можливості застосування психологічних знань у професійній діяльності та життєвій практиці. У другій висвітлені предмет педагогічної психології; онтогенез дитячої психіки і вплив різних видів діяльності на її розвиток. Особлива увага приділяється формуванню психологічної культури, оволодінню професійно-педагогічними вміннями та навичками.
Рекомендована та необхідна література
Власова О. Педагогічна психологія: навч. посібник. К., 2013.
Загальна психологія: Підручник / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. К., 2018.
Корольчук М., Крайнюк В., Марченко В. Психологія: схеми, опорні конспекти, методики: навчальний посібник. К., 2011.
Лисянська Т. Педагогічна психологія. навч. посіб. К., 2019.
Максименко С. та ін. Психологія та педагогіка підручник. К., 2013.
Приходько Ю. Нариси становлення та розвитку дитячої психології: навч. посіб. К., 1999.
Свааб Д. Ми — це наш мозок. Харків, 2016.
Токарева Н., Шамне А. Вікова та педагогічна психологія: навчальний посібник. К., 2017.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заходи: самостійна робота (написання есе, створення презентації), практичне завдання (розробка кейса).
Методи: лекція, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю.
Форми поточного контролю охоплюють самостійну роботу студентів (написання есе, створення презентацій) – max 40 /min 26 балів та практичне завдання (розробка кейса) – max 20 /min 10 балів. Сумарно форми поточного контролю становлять max 60 / min 36 балів.
Форма підсумкового контролю – іспит, оцінка за іспит – max 40 / min 24 балів. Для допуску до іспиту необхідно набрати min 36 балів. Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24 бали.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Едуард
Владиславович
Крайніков
Кафедра психології розвитку
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра психології розвитку
Факультет психології