Міжнародні комунікації та глобальні медіа

Освітня програма: Географічне країнознавство та геоглобалістика

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Міжнародні комунікації та глобальні медіа
Код дисципліни
ВБ 3.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Знати: -Структуру ринку медіа-аналітики. -Структуру інформаційних потоків в українському медіапросторі. -Принципи вимірювання ефективності медіа-комунікації. -Методики формування вибірки і одиниць дослідження. Вміти: -Користуватися автоматичними моніторинговими системами. -Складати технічні завдання аналізу на основі запитів клієнта. -Проводити аналіз ефективності комунікації комерційного або політичного бренду. -Проводити аналіз інформаційної кампанії. -Проводити маркетинговий аналіз контенту соцмереж. Автономність і відповідальність: -На основі реального запиту клієнта створювати технічне завдання, робочий пошуковий запит для моніторингової системи та гіпотези аналізу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: загальну термінологію медіа та PR, український медіа-ринок, поточну суспільно-політичну ситуацію в Україні. 2. Вміти: користуватися Excel, PowerPoint, чітко формулювати думки.
Зміст навчальної дисципліни
Діджиталізація та медіатизація є безумовно потужними глобальними трнендами, які мають свої особливі прояви в Україні. Місцевий комунікаційний ринок переживає потужне зростання попиту на медіааналітику. Цей попит сформовано з боку політичних, комерційних брендів та політтехнологів. Для задоволення попиту потрібні такі вміння, як відстежувати комунікаційні тренди, ідентифікувати інформаційні кампанії, вимірювати комунікаційну ефективність.
Рекомендована та необхідна література
1. Захарченко А.П. Засади кількісного аналізу інформаційних кампаній / А.Захарченко //Information Society. - 2017. - Issue 26 (July-December). – с.19-30. 2. Austin, E.W. and Pinkleton, B.E. (2015), Strategic Public Relations Management: Planning and Managing Effective Communication Campaigns Routledge, Routledge, New York and London, 398 p. стор. 3. Daymon, C. and Holloway, I. (2011), Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications, Routledge: London, New York, 400 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Знання формуються за допомогою лекцій, уміння – за допомогою практичних занять, що проходять за методом проєктів.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Виконання індивідуального завдання – створення складних пошукових запитів для моніторингових систем, що передбачають видачу, релевантну для задачі аналізу. 2. Виконання індивідуального завдання – створення технічного завдання для аналізу за запитом клієнта. 3. Виконання індивідуального завдання – створення презентації з аналізом ефективності комунікації комерційного або політичного бренду. 4. Виконання індивідуального завдання – створення презентації з аналізом інформаційної кампанії, яка проводилася в медіа за останній час. 6. Виконання індивідуального завдання – створення презентації з маркетинговим аналізом контенту соцмереж. Підсумкове оцінювання: Форма проведення іспиту – комплексна. Оцінюються письмовий тест і групова презентація створених в рамках самостійної роботи досліджень медіа. Розподіл балів на іспиті: презентація концепції – 20 балів, тестове завдання – 20 балів.
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мультимедійних технологій і медіадизайну
Навчально-науковий інститут журналістики