Географічне країнознавство та геоглобалістика

Географічний факультет

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Географічне країнознавство та геоглобалістика
Код освітньої програми
33563
Кваліфікація, що присуджується
Магістр за спеціальністю 106 Географія, освітня програма «Географічне країнознавство та геоглобалістика»
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Природничі науки
Спеціальність
Географія
Особливі умови прийому
Перший рівень вищої освіти
Механізми визначення попереднього навчання
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН1 Розуміти предметну область та базову специфіку професійної діяльності. ПРН2 Розуміти й застосовувати у професійній діяльності знання щодо природи та значення глобалізаційних процесів та глокалізації глобальних трансформацій. ПРН3 Розуміти ландшафтну оболонку як єдину систему, найважливіші проблем її розвитку в умовах глобалізації й застосовувати у практичній діяльності знання засад взаємодії природи й суспільства, сталого розвитку із застосуванням принципів раціонального використання природних та територіальних ресурсів, основ екополітики та відповідного законодавства у сфері природокористування у різних просторово-часових контекстах. ПРН 4 Застосовувати у вирішенні професійних завдань міждисциплінарного характеру широкий спектр понять, теорій і методів географічного країнознавства до аналізу різноманітності суспільно-політичних, соціо-екологічних, економічних, соціально-культурних відношень у країнах та регіонах світу. ПРН5 Застосовувати у вирішенні професійних завдань теоретичний, категорійно-понятєвий та аналітико-дослідницький апарат, інтегративну функцію географічного знання до аналізу глобальних суспільно-політичних, соціо-екологічних, соціокультурних, інформаційно-технологічних трансформацій та особливостей їх прояву у країнах та регіонах світу. ПРН6 Розуміти й застосовувати у професійній діяльності знання з геопросторового управління, розвідки та безпеки, менеджменту геопросторової інформації та просторового аналізу, геопросторової інфраструктри даних. ПРН8 Комплексно розуміти природу та значення політики як специфічного виду людської діяльності та особливої сфери пізнання, включаючи розвиток уявлень про політику та її сучасні інтерпритації. ПРН9 Розуміти застосовувати у професіні діяльності знання щодо принципів функціонування та закономірностей розвитку влади та публічної політики, політичних інститутів та процесів, політичної поведінки, політичної культури та ідеології, світової політики та політики окремих країн та регіонів. ПРН10 Комплексно розуміти особливості реалізації влади у різних політичних системах, їх соціально-економічного, історичного та соціокультурного контексту функціонування та взаємодії. ПРН11 Застосовувати у практичній діяльності знання щодо суспільно-географічних чинників розподілу влади та інтересів країн та між національними державами в широкому просторовочасовому контексті співвідношення сил (жорстка, м'яка, розумна, мережева, гостра тощо), геостратегічного позиціонування в умовах глобалізації. ПРН12 Застосовувати у професійній діяльності знання педагогіки й психології вищої школи та прийомів педагогічної майстерності. ПРН13 Застосовувати теоретичні знання, критичне мислення, раціональну аргументацію, аналіз та синтез у практичних ситуаціях. ПРН14 Виявляти, оцінювати, виконувати обробку та аналіз, презентацію результатів, фактів, даних та просторово-часової інформації з різних первинних та вторинних джерел, застосовуючи загальні та спеціальні (географічні та суспільнополітичні) інформаційні, аналітичні та комунікаційні прийоми, методи та технології. ПРН15 Проводити дослідження на сучасному професійному рівні, конструювати дизайн, розробляти програму та виконувати комплексні дослідження, управляти проектами географічної та міждисциплінарної спрямованості, оцінювати і забезпечувати якість робіт. ПРН16 Професійно викладати дисципліни фахового спрямування на відповідному рівні даної освітньої кваліфікації. ПРН17 Здійснювати ефективні міжособистісні взаємодії та командну роботу; виявляти повагу та цінування різноманітності, мультикультурності та гендерної рівності, вільно спілкуватися та презентувати свої ідеї та результати досліджень широкій аудиторії, засобам масової інформації, експертам з інших галузей знань, застосовуючи у професійних комунікаціях інформаційно-комунікаційні технології, державну та іноземну (англійську) та/або інші мови усно й письмово.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Письмові та усні іспити, заліки, диференційовані заліки, поточний контроль, усні презентації, захист звітів з практики, комплексний кваліфікаційний іспит, захист кваліфікаційної роботи магістра (за професійним спрямуванням).
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
На загальних умовах. Можливе навчання іноземних здобувачів вищої освіти за умови, що вони відповідають вимогам Умов вступ до Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Практика та стажування
Виробничі практики в обсязі не менше 10 % від загального обсягу освітньої програми. Участь у національних та міжнародних конгресах, конференціях, симпозіумах тощо. Академічна мобільність, участь у грантових програмах.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Вікторія Костянтинівна Кіптенко
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Професійні профілі випускників
Employment with international and national governmental and nongovernmental entities, research, environmental protection institutions, state and regional government bodies, in consulting, analytical and outsourcing companies (methodologist, researcher, analyst, expert) and with educational institutions of I-III level.
Доступ до подальшого навчання
Мають право продовжити навчання на третьому освітньонауковому рівні вищої освіти; на отримання післядипломної освіти, підвищення кваліфікації, академічної мобільності