Гендерні аспекти у соціально-педагогічній роботі
Освітня програма: Соціальна педагогіка маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Гендерні аспекти у соціально-педагогічній роботі
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 15
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН-8. Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях. 
ПРН-10. Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи.
ПРН-11. Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
ПРН-13. Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.
ПРН-17. Самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані, професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори, результативні бесіди, дискусії, толерантно ставитися до альтернативних думок.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Студент повинен знати: основні методологічні підходи і теоретичні моделі у дослідженні проблеми гендеру та гендерних стосунків;
Студент повинен вміти: аналізувати політику Української держави щодо гендерної освіти.
Студент повинен володіти: систематизувати і класифікувати знання з гендерних питань, давати об’єктивну оцінку поглядам і явищам з цієї проблематики.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни – опанування студентами теоретико-методичних питань гендерних відмінностей у сфері професійної кар`єри та набуття ними практичних навичок використання отриманих знань у соціальній педагогіці, розробці та проведенні гендерних досліджень.
Дисципліна розкриває закономірності розвитку гендерної політики в Україні та світі, особливості професійної діяльності чоловіків та жінок. В ході вивчення дисципліни студенти розкривають: 1) практичні навички аналізу гендерної проблематики; 2) навички використання гендерних показників та індексів; 3) уміння проводити гендерні дослідження та вносити рекомендації щодо впровадження програми гендерної рівності.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Гендерні аспекти соціальної роботи: Антологія [упор. Т. Семигіна]. Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 2021. 214 с.
2.	Добробут і безпека жінок: Україна. Доповідь про результати дослідження / ОБСЕ, 2019.– 103с. URL:. https://www.osce.org/files/f/documents/0/8/440318_0.pdf 
3.	Красілова Ю., Ільчук А. Вплив гендерних стереотипів на вибір майбутньої професії/ Партнерство роботодавця та закладу вищої освіти: підготовка конкурентоспроможного фахівця у галузі соціальної роботи: Збірник тез (28 жовтня 2020 року, Київ) / за ред. О. В. Чуйко. – Київ: КНУ імені Тараса Шевченка, 2020.‒ С. 28 ‒ 32.
4.	Ярошенко, А., Семигіна, Т. Феміністична соціальна робота як професійне інвестування в жіночу солідарність. Вісник Академії праці, соціальних відносин і туризму, (1), 2019. ‒ С.13‒ 29.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента.
підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей вирішення практичних завдань.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Максимальна кількість балів на іспиті - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання іспиту не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до іспиту –36 балів.
Відмінно 90-100 балів..
Добре 75-89 балів.
Задовільно 60-74 балів.
Незадовільно 0-59 балів.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Юлія
                            Михайлівна
                            Красілова
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології