Тренінг управлінської комунікації соціального педагога

Освітня програма: Соціальна педагогіка маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Тренінг управлінської комунікації соціального педагога
Код дисципліни
ВБ 1.3.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН-9 Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання. ПРН-11 Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу. ПРН-13 Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності. ПРН-15 Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: основні засади комунікації соціального педагога. Студент повинен вміти: застосовувати техніки та методи ефективної комунікації Студент повинен володіти: базовими навичками ефективного розв’язання конфліктних ситуацій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – підвищення рівня комунікативної компетентності студентів для забезпечення успішної управлінської діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Бурмака Т. М. Комунікативний менеджмент : конспект лекцій (для студентів бакалаврату всіх форм навчання спеціальності 073 – Менеджмент) / Т. М. Бурмака, К. О. Великих ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. – 69 с. 2. Васильченко М.І0, Гришко В.В. Комунікативний менеджмент : навчальний посібник / М.І. Васильченко, В.В. Гришко.– Полтава : ПолтНТУ, 2018 – 228 с. 3. Сивогракова З. А., Алєксєєнко Н. В. Психологія конфліктів. Соціальнопсихологічний вимір управління конфліктами: Конспект лекції. – Харків: УкрДУЗТ, 2020. – 52 с. 4. Чуйко О.В. Управлінські засади створення середовища особистісно-професійного розвитку на кафедрі// Науковий журнал «Організаційна психологія. Економічна психологія».‒ К., 2017 №1(8)- С.84‒91.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента. підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей вирішення практичних завдань.
Методи та критерії оцінювання
Максимальна кількість балів на іспиті - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання іспиту не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до іспиту –36 балів. Відмінно 90-100 балів.. Добре 75-89 балів. Задовільно 60-74 балів. Незадовільно 0-59 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології