Комплексна дисципліна "Практичний курс англійської мови". Ч. 5. Практичний курс англійської мови.

Освітня програма: “Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексна дисципліна "Практичний курс англійської мови". Ч. 5. Практичний курс англійської мови.
Код дисципліни
ОК.01.05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 14. Використовувати англійську та дві західноєвропейські мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Практика англійської мови» 1-4 та знати: англійську мову на рівні не нижче В2, вміти: вільно, гнучко й ефективно використовувати англійську мову в усній формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування, володіти елементарними навичками: публічних виступів.
Зміст навчальної дисципліни
Цей курс є частиною практичного курсу англійської мови. Робочу програму курсу «Interactive Viewing» розроблено згідно з новою освітньою програмою та призначено для студентів ІІI курсу. Курс сприятиме кращому сприйняттю студентами неадаптованого усного мовлення носіїв різних варіантів англійської мови та опануванню нового словника; розширенню світогляду студентів, формуванню вміння дискутувати та відстоювати свою точку зору. Панівним методом у викладанні курсу виступає комунікативний метод, що передбачає залучення студентів до всіх видів мовленнєвої діяльності та сприяє розкриттю творчих здібностей студентів. Робота зі здобувачами проводиться у вигляді практичних занять. Форма заключного контролю в 5 семестрі – іспит.
Рекомендована та необхідна література
1. Diane Hall , Mark Foley. Mygrammarlab Advanced.– Pearson Longman, 2020 2. Diane Hall, Mark Foley. Longman Advanced Learners' Grammar (Longman Learners Grammar) – Essex Pearson Education Limited, 2018 3. Douglas Biber, Susan Conrad , Geoffrey Leech. Longman Student Grammar of Spoken and Written English – Harlow, Essex : Pearson Education, 2016 4. Halliday, M.A.K. An Introduction to Functional Grammar – London and New York: Routledge, 2014 5. McCarthy M., O’Dell F. Academic vocabulary in use. – Cambridge University Press. – 2016. 6. Gairns R., Redman S. Oxford word skills. Advanced. – OUP. – 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: Діалоги/дискусії, аудіювання, презентації, тести на практичних заняттях; написання творів та підготовка до вищезазначених заходів під час самостійної роботи.
Методи та критерії оцінювання
кількість балів протягом семестру – 60 балів: Лексико-граматичний тест: РН 1.1–1.2 – 20 балів Аудіювання: РН 2.3, 2.4 – 8 балів Діалоги/Дискусія: РН1.1, РН2.2, РН3, РН4 – 10 балів Презентація: РН1.1-1.2, РН2.2, РН4 – 12 балів Написання твору: РН 1.1-1.2, РН 1.3, РН4 – 10 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту: • максимальна кількість балів на іспиті – 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів); • на іспиті оцінюються такі результати навчання: РН 1.1-1.3; РН 3. • іспит проводиться у змішаній формі: 1)Письмове викладення граматичного питання; 2)Письмовий лінгвістичний аналіз невідомого англомовного тексту на пройдену тему та переклад його уривка; 3)Співбесіда на одну з пройдених лексичних тем. Умови допуску до іспиту: Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Англійська