Мова гінді для професійного спілкування

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: мова і література гінді

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Мова гінді для професійного спілкування
Код дисципліни
ННД.07.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів (залежно від обраної спеціалізації). ПРН 14. Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін: «Мова гінді: просунутий рівень», « Мова гінді: функціональний рівень».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – вдосконалення гіндімовних компетенцій студентів-магістрантів у межах чотирьох видів мовленнєвої діяльності у сфері професійного спілкування; оволодіння ними основними якісними комунікативними ознаками культури мовлення (правильність, точність, логічність, змістовність, доречність, виразність, чистота).
Рекомендована та необхідна література
1. अनुवाद : कला और समस्याएँ', १९६१ 2. अनुवाद व्यवहार में शोध के लिए देखें, डफ १९८१ 3. अनुवाद सिद्धान्त में शोध के लिए ब्रिसलिन १९७६ 4. मनोरमागुप्त. भाषा शिक्षण सिद्दांत और प्रविधि / मनोरमागुप्त. – आगरा : केंद्रीय हिंदी संस्थान, 2010. 5. हिंदी शिक्षण नए भविष्य की तलाश. – आगरा. केंद्रीय हिंदी संस्थान, 2008. – 392 प. 6. भाषा विज्ञान प्रवेशिका एवं हिन्दी भाषा (गूगल पुस्तक ; जयन्ती प्रसाद नौटियाल) 7. भाषा अध्ययन (गूगल पुस्तक ; लेखक - शिवेन्द्र किशोर वर्मा, दिलिप सिंह) 8. भारतीय भाषाविज्ञान (गूगल पुस्तक ; लेखक-आचार्य किशोरीलाल वाजपेयी) 9. द्वितीय भाषा-शिक्षण में भाषाविज्ञान की भूमिका
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна передбачає лише практичні заняття, спрямовані на вдосконалення володіння студентами чотирма видами мовленнєвої діяльності у процесі активної роботи в аудиторії. Контроль засвоєння студентами матеріалу відбувається шляхом їх усного опитування та організації письмових завдань, тестів, лексичних диктантів, модульних контрольних робіт. Обов’язковим є виконання домашніх завдань.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: відповіді на практичних заняттях, письмові роботи, лексичні диктанти, домашні завдання – 24/40 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит проводиться в письмово-усній формі, екзаменаційний білет складається з трьох завдань: 1) питання з граматики; 2) розмовна тема; 3) читання та усний переклад незнайомого тексту з мови гінді на українську. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології