Друга східна мова (перська)
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: арабська мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Друга східна мова (перська)
Код дисципліни
ННД.12.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.
ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН 11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого й літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних.
ПРН 14. Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання арабського алфавіту; опанування практичного курсу перської мови на базовому рівні; наявність сформованих перськомовних навичок фонетики, знання лексики та граматики, що відповідають базовому рівню володіння перською мовою.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – удосконалення і розвиток базових перськомовних фонетичних, лексичних і граматичних компетенцій у студентів-арабістів, які дозволять їм опанувати чотири види мовленнєвої діяльності (читання, аудіювання, говоріння і письмо) у межах тем, визначених програмою.
Рекомендована та необхідна література
1. Мазепова О.В. Перська мова: базовий рівень. К., 2020.
2. Asgari, Mehnaz. Learning Persian vocabulary, 3 books. Tehran, 2005.
3. Saffar Moqaddam, Ahmad. Persian language, 4 books. Tehran, 2011.
4. Sahrai, Rezamorad; Gharibi, Afsane. Mina (2): Pre-Intermediate & Intermediate. Tehran, 2018 (1396).
5. Zarghamian, Mehdi. Persian language. Training course, 3 vols. Tehran, 2001.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття з перської мови передбачають набуття студентами-арабістами відповідних фонетичних, лексичних і граматичних навичок у процесі активної роботи в аудиторії. Пояснення викладачем мовного матеріалу супроводжується постійним контролем засвоєння студентами лексичного і граматичного мінінмумів шляхом їх усного опитування та організації письмових завдань, тестів, лексичних диктантів, самостійних та модульних контрольних робіт. Обов’язковим є виконання домашніх завдань та вправ на переклад.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: відповіді на практичних заняттях, письмові роботи, лексичні диктанти, домашні завдання – 24/40 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит проводиться в письмово-усній формі, екзаменаційний білет складається з трьох завдань: 1) питання з граматики; 2) розмовна тема; 3) читання та переклад незнайомого тексту з перської мови на українську. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
українська, перська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Оксана
Михайлівна
Конончук
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології