Літературні проєкти: кураторство

Освітня програма: Літературна творчість, українська мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Літературні проєкти: кураторство
Код дисципліни
ВБ.2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 14. Використовувати українську та англійську мови – в усній і письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, начальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН. 18. ПРН 22.2. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Для вивчення курсу студент повинен успішно опанувати попередні літературознавчі дисципліни освітньої програми; володіти базовою літературознавчою термінологією; вміти застосувати різні методології до аналізу художнього тексту.
Зміст навчальної дисципліни
Предметом навчальної дисципліни є історія літературних явищ Західної Європи 1 ї пол. ХХІ ст. Дисципліна знайомить студентів із характерними особливостями літературного процесу, основними тенденціями, напрямами та течіями даного періоду, а також із творчістю провідних представників літературної доби. Мета дисципліни – теоретичне та практичне засвоєння історії літератури Західної Європи 1-ї пол. ХХІ ст. та формування необхідних професійних компетенцій студентів-філологів.
Рекомендована та необхідна література
Сильвіан Дюпюї «Падіння друге», «Черевомовне пекло» Шлінк Г. «Читець» К.Ішіруро «Не відпускай мене» І.Отісьє «Раптом на самоті» І.Мак’юен «Сонячна» Дж.Барнс «Відчуття закінчення» М.Геддон «Дивна історія із собакою вночі» Марк Равенхілл «Продукт» Фердінанд фон Шірах «Терор» Керіл Черчілл «Сім єврейських дітей» Мішель Вельбек «Покора» Е.Е.Шмітт «Оскар і Рожева Пані» Жозе Сарамаго «Каїн» А.Барікко «Шовк» А. Нотомб «Подив і тремтіння» Мюріель Барбері «Ласощі» Джеймісон Ф. Постмодернізм або Логіка культури пізнього капіталізму. – К., 2008. Бредбері М. Британський роман нового часу. – Львів, 2011. Бовсунівська Т. Теорія літературних жанрів: Жанрова парадигма сучасного зарубіжного роману. – К., 2009. Васильєв Є. Сучасна драматургія: жанрові трансформації, модифікації, новації. – Луцьк, 2017.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи передбачають відповіді на семінарських заняттях, написання творчої роботи, виконання підсумкового тесту. Робочою програмою навчальної дисципліни передбачено проведення лекцій та семінарів а також виконання студентами самостійної роботи.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю. Форми поточного контролю охоплюють відповіді на семінарських заняттях (max 35/ min 21 балів), підготовку творчої роботи (max 10/ min 6 балів ) та написання підсумкового тесту (max 15/ min 9 балів). Сумарно форми підсумкового контролю становлять max 60/ min 36 балів. Форма підсумкового контролю – іспит, оцінка за іспит – max 40/ min 24 балів. Для допуску до іспиту необхідно набрати min 36 балів. Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24 бали.
Мова викладання
Українська