Усна та давня література В`єтнаму

Освітня програма: В'єтнамська мова і література та переклад, французька мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Усна та давня література В`єтнаму
Код дисципліни
ННД.13.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. ПРН13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та зарубіжної художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі. ПРН15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіння загальними знаннями з зарубіжної літератури.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна знайомить студентів із здобутками в’єтнамської літератури давнього періоду, а також із фольклорними зразками літератури, що побутували в усній формі. Надання студентам цілісного уявлення щодо літературного процесу Стародавнього Сходу, зокрема В’єтнаму, дослідження архаїчних художніх текстів у синхронічному та діахронічному аспектах у літературному та культурологічному контекстах.
Рекомендована та необхідна література
В’єтнамські прислів’я та приказки / [Упорядкув. та пер. з в’єтнамської М. Кашель]. – К. : Дніпро, 1977. – 176 с. Hoàng Tiến Tựu, (2001), Văn học dân gian Việt Nam, NXB Giáo Dục. Hoàng Tiến Tựu, (2007), Mấy vấn đề phương pháp giảng dạy, nghiên cứu văn học dân gian, NXB Giáo dục. Đinh Gia Khánh - Chu Xuân Diên - Võ Quang Nhơn, (1998), Văn học dân gian Việt Nam, NXB Giáo Dục.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: лекційні та семінарські заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: аудиторна робота, відповіді на семінарські заняттях, реферати, презентації, модульні контрольні роботи з відкритими відповідями. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу. Критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська, в’єтнамська