Методика викладання англійської мови у вищій школі

Освітня програма: Класичні студії та західноєвропейська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання англійської мови у вищій школі
Код дисципліни
ОК. 04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
10 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в конкретній філологічній галузі. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються ПРН 15. Обирати оптимальні дослідницькі підходи й методи для аналізу конкретного лінгвістичного чи літературного матеріалу.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: підходи, принципи, методи навчання, форми організації навчання у ВШ; методичні засади формуваннязнань, навичок та вмінь; психологічні засади навчання студентів закладів вищої освіти. Уміти: розробляти плани-конспекти і проводити лекції, практичні, семінарські заняття у ВШ; дотримуватися підходів та принципів навчання у ВШ, добирати та використовувати оптимальні методи і методичні прийоми для навчання у ВШ. Студенти повинні володіти англійською мовою на рівні не нижче В2.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування у студентів методичної компетентності – знань, та вмінь, здатності та готовності планування, організації, реалізації, аналізу процесу навчання англійської мови у вищій школі, контролювання та оцінювання навчальних досягнень студентів. Дисципліна покликана забезпечити формування методичної компетентності – знань, та вмінь, здатності та готовності планування, організації, реалізації, аналізу процесу навчання АМ у ВШ, контролювання та оцінювання навчальних досягнень студентів. Методика навчання АМ у ВШ сприяє формуванню здатності застосування технології, підходи, методи, принципи, засоби навчання АМ, здатності застосовувати вітчизняний та світовий досвід у викладанні АМ, здатності здійснювати контроль та корекцію знань, навичок та вмінь студентів ВШ з АМ, здатності вирішувати проблеми, пов’язані з процесом навчання АМ у ВШ; адаптуватися до змін в освітньому просторі.
Рекомендована та необхідна література
1. Методика навчання іноземних мов у закладах вищої освіти: колективна монографія // Шовковий В., Валентон І., Дружченко Т., Кавицька Т., Кавицький А., Квасова О., Кравченко А., Осідак В., Патієвич О., Радчук Р., Романов І., Сем’ян Н., Сорокіна Н., Шовкова Т. (за загальною редакцією Шовкового В.). – К., 2021 // https://drive.google.com/file/d/1qKLF2-fYUvKJp2O715nroW100Vlay4nm/view 2. Тарнопольський О.Б. Методика викладання іноземних мов та їх аспектів у вищій школі: підручник / О.Б. Тарнопольський, М.Р. Кабанова. – Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2019. – 256 с. 3. Тарнопольський О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти / О.Б. Тарнопольський. – Київ: ІНКОС, 2006. – 248 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, самостійна робота, дискусії, проєкти, контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
Максимальна кількість балів за семестр – 60. На іспиті студенти отримують максимально 40 балів. Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів до складання іспиту не допускаються. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки, у кінці семестру проводиться додаткова підсумкова семестрова контрольна робота або оцінюються реферати за темами курсу. Максимальна оцінка за додаткові форми оцінювання не може перевищувати 40% максимальної підсумкової суми балів за семестр – 24 бали. Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом упродовж семестру, та бали, отримані на іспиті, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60%) – семестровий контроль і 40 балів (40%) – іспит).
Мова викладання
Українська