Англійська мова публіцистичного та художнього стилів

Освітня програма: Теорія та методика навчання української мови і літератури та іноземної мови в старшій профільній шко

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова публіцистичного та художнього стилів
Код дисципліни
ВБ 1.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 16.1. Знати граматичні, лінгвостилістичні особливості англійської мови художнього та публіцистичного стилів, користуватися іноземною (англійською) мовою художнього та публіцистичного стилів у сфері професійної діяльності. ПРН Ав. 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань для самовдосконалення та ефективної організації навчального процесу. ПРН К 1. Здатність користуватися українською та англійською мовами в ситуаціях професійної взаємодії. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу магістранти повинні опанувати такі дисципліни: «Англійська мова в міжкультурній комунікації» / «Англійська мова природничого і математичного спрямування»; «Англійська мова ділового й академічного спрямування» (рівень В2). Також магістранти повинні знати основні функціональні стилі та жанри англійського мовлення; уміти сприймати, відбирати та критично осмислювати інформацію з англомовних джерел; декодувати інтенції автора шляхом аналізу мовленнєвих та стилістичних засобів тексту; аналізувати, зіставляти, порівнювати мовленнєві явища на рівні речення, абзацу, тексту; аналізувати англійські оригінальні різножанрові тексти; створювати тексти англійською мовою з дотриманням норм мовленнєвого жанру.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни: Удосконалити соціокультурну та мовленнєву компетентності магістрантів, а також когнітивні уміння вищого порядку – аналіз, синтез, критичне оцінювання – засобами англомовного художнього та публіцистичного тексту шляхом: систематизації знань про жанрові та мовленнєві/стилістичні характеристики зазначених текстів; формування умінь академічного письма на основі прочитаних художніх творів/публіцистичних текстів. Анотація. Курс покликаний розвинути соціокультурну та мовленнєву компетентності студентів, а також когнітивні уміннявищого порядку – аналіз, синтез, критичне оцінювання – засобами англійськомовної художньої літератури та публіцистики. У курсі передбачено 3 змістових модулі. Модуль 1 присвячений розгляду жанрових характеристик художніх текстів. Модуль 2 сфокусований на критичному читанні публіцистичних текстів. Модуль 3 зосереджений на створенні текстів. Дисципліна завершується іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1. Best of Poetry for Students (vol. 61). Blackbirch Press, 2019. 2. Edichie, C. (Ed.) The best short stories 2021: The O. Henry prize winners. Anchor books, 2021. 3. Gibbons, A. & Whiteley, S. Contemporary Stylistics: Language, cognition, interpretation. Edinburgh University Press, 2018. 4. Henly, C., Johnson, A.S. Literary analysis for English literature for the IB diploma. Hodder Education, 2019. 5. Kusch, C. Literary analysis: The basics. Routledge, 2016. 6. McDougall, J. Media studies: The basics. Routledge, 2012. 7. Paxson, P. Mass communications and media studies: An Introduction. The Continuum International Publishing, 2010. 8. Richardson, J. Analysing Newspapers: An approach from critical discourse analysis. Palgrave, 2007. 9. Schneider, A-K. Studies in the Rhetoric of Fiction. Cambridge Scholars Publishing, 2015. 10. Verdonk, P. The stylistics of poetry: Context, cognition, discourse, history. Bloomsbury Academic, 2013.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Kурс викладається англійською мовою та поєднує так форми навчання: практичні заняття, самостійна та дослідницька робота, проєктні технології. Основними видами роботи, до яких залучені студенти та які оцінюються упродовж семестру, є: участь в обговоренні теми заняття, творче завдання, навчальний проєкт, есей, МКР. За виконання передбачених видів робіт студент максимально може набрати 60 балів та мінімально – 36 балів. Завершується дисципліна іспитом.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт (участь в обговоренні теми заняття, творче завдання, навчальний проєкт, есей, МКР). Максимально студент може набрати 60 балів та мінімально – 36 балів, зокрема: за участь в обговоренні теми заняття студент може отримати максимум 18 балів і мінімум – 9 балів; за творче завдання – максимум 15 балів і мінімум – 10 балів; за навчальний проєкт – максимум 4 бали і мінімум – 3 бали; за есей – максимум 8 балів і мінімум – 5 балів; за модульну контрольну роботу – максимум 15 балів і мінімум – 9 балів. Завершується дисципліна іспитом. Загальна оцінка складається із балів, отриманих за роботу впродовж семестру (максимум - 60 балів, мінімум - 36 балів) та підсумкового оцінювання у формі іспиту (максимум - 40 балів, мінімум - 24 бали). Іспит проводиться у письмово-усній формі (письмове завдання та усна співбесіда) за результатами навчання: РН1.1-1.4, 2.1 – 2.3, 4.1.
Мова викладання
Англійська мова