Соціально-педагогічні технології в географії, рекреаціїї та туризмі

Освітня програма: Географія (Середня освіта) магістр-2022

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Соціально-педагогічні технології в географії, рекреаціїї та туризмі
Код дисципліни
ОК.5
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 07. Знати види пізнавальної діяльності учнів та вміти використовувати методи роботи, навчальні матеріали та завдання з географії для розвитку пізнавальної діяльності учнів ПРН 10. Вміти добирати матеріали для вивчення окремих тем/розділів навчальної дисципліни, визначати доцільність застосування різних методів наукового пізнання відповідно до змісту навчання ПРН 11. Вміти використовувати міжпредметні зв’язки, інтеграцію змісту різних освітніх галузей у навчанні географії ПРН 14. Вміти організовувати індивідуальну та групову роботу з використанням методів і способів, які дозволять розвивати здібності, враховувати психологічні особливості та освітні потреби здобувачів освіти
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування дисциплін освітнього рівня бакалавр. Зокрема «Педаго-гіка»; «Психологія», «Організація роботи вчителя географії. Кабінет географії»; «Географія в профільній школі»; «Шкільне географічне краєзнавство»; «Шкіль-ний туризм»; «Позакласна і позашкільна робота з географії». 2. Знання теоретичних основ базових психолого-педагогічних, географічних, краєзнавчих, рекреаційних теорій та концепцій. Знання і розуміння основних за-кономірностей навчання географії в ЗОНЗ та специфіку організації роботи вчи-теля географії та педагога-організатора (туристично-краєзнавчий напрям).
Зміст навчальної дисципліни
ознайомлення студентів із теоретичними та практичними основам застосування соціально-педагогічних технологій в географії, рекреації та туризмі, зокрема ви-користання окремих технологій в організації дозвілля школярів, а також в ту-ризмі та різних видах рекреаційної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Дмитрук С.В., Дмитрук О.Ю.: Соціально-педагогічні технології в туризмі Навч. Посібник. К.,: Центр учбової л-ри, 2012. 328 с. 2. Альба Г.В. Еколого-натуралістичні ігри. Тернопіль: Підручники і посібники, 2005. 48 с. 3. Безпалько О. В. Соціальна педагогіка: схеми, таблиці, коментарі. К.: Центр учбової літе-ратури, 2009. 208 с. http://194.44.152.155/elib/local/sk742813.pdf 4. Воловик А., Воловик В. Педагогіка дозвілля. Харків, 1999. 329 с. 5. Донченко Н.П. Мистецтво гри: Теорія і практика ігрової діяльності в умовах дозвілля. Навч. посібник. К.,: Держ. акад, керівн. кадрів культ, і мист., 1999. 176 с. 6. Петрова І.В.Дозвілля в зарубіжних країнах. К.: Кондор, 2005. 408 c.URL: http://e-pidruchniki.com/book/9_Dozvillya_v_zarybijnih_krainah.html 7. Педагогіка туризму: навч. пос. для студ. вищ. навч. закл. / За ред. проф. В.К. Федорченка. К.: Видав. Дім “Слово”, 2004. 296 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота, іспит
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Оксана Василівна Аріон
Географії України
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет