Методика викладання профільних дисциплін у ЗВО

Освітня програма: Географія рекреації та туризму. Магістр.2022

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Методика викладання профільних дисциплін у ЗВО
Код дисципліни
ОК.15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Р03. Вільно спілкуватися та представляти власний інтелектуальний доробок фахівцям та не фахівцям, знати та вміти застосовувати інформаційно-комунікаційні технології, та вільно спілкуватися із професійних і наукових питань українською та будь-якою іншою іноземною мовами, усно й письмово. Р13. Здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти, знати методи та розробляти необхідне для цього навчальнометодичне та інформаційне забезпечення. Р16. Володіти базовими знаннями педагогіки та психології вищої школи, прийомами педагогічної майстерності і застосовувати ці навички у розробці та викладанні дисциплін фахового спрямування.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування усіма курсами географічного змісту, знання теоретичних основ педагогіки, психології, методів психологічних та педагогічних досліджень розуміння основних психолого-педагогічних закономірностей освітнього процесу. 2. Знання теоретичних основ базових географічних теорій та концепцій. Знання і розуміння основних просторово-часових закономірностей будови географічної оболонки, та масштабності її сприйняття для орієнтування в географічному просторі.
Зміст навчальної дисципліни
дана навчальна дисципліна присвячена – вивченню теоретичних та методичних аспектів навчання курсам географії у вищих навчальних закладах. Приділяється увага формуванню змісту курсів географії та закономірностям процесу навчання основам географічної науки. Розглядаються методи й методичні прийоми, засоби навчання, форми серед яких чільне місце належить лекціям і семінарським заняттям. Серед процесуальних складників дидактичної системи виділяються сучасні технології навчання. Оцінювально-результативний складник включає контроль та оцінювання знань, умінь та навичок. Розглядаються особливості змісту та методики навчання різних курсів географії у ВНЗ.
Рекомендована та необхідна література
України «Про повну загальну середню освіту» від 16 січня 2020 року № 463-IX/ Електронний ресурс: http://ru.osvita.ua/legislation/law/2232/ 5. Кобернік С.Г. Методика навчання географії в загальноосвітніх навчальних закладах : навч. посіб. / С.Г. Кобернік., Р.Р. Коваленко., О.Я. Скуратович.; за ред. С.Г. Коберніка. – К. : Навч. книга, 2005. – 319 с. 6. Концепція нової української школи. / Електронний ресурс: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkolahttps://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/geografiya-6-9-14.07.2017.pdf 7. Коротка історія розвитку географії, ПНПУ ім. В.Г. Короленка. П.: 2016. 8. Слтановська Л.А. Розвиток географічної освіти в університетах України, Автореферат, К.: 1997.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота, екзамен
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Петро Олексійович Масляк
Географії України
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет