Англійська мова профільного спрямування

Освітня програма: Теорія та методика навчання української мови і літератури та іноземної мови в старшій профільній шко

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова профільного спрямування
Код дисципліни
ВБ 2.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 17. 2. Знати граматичні та лінгвостилістичні особливості іноземної (англійської) мови профільного спрямування (сфера виробництва, будівництва приміщень, господарського обслуговування, харчування, механізації тощо), використовувати англійську мову профільного спрямування у процесі її навчання учнів СПШПТ. ПРН Ав. 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань для самовдосконалення та ефективної організації навчального процесу. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу студенти повинні володіти англійською мовою на рівні В2+/С1, знати норми англійської мови як системи і як засобу спілкування, вимоги до професійної компетентності вчителя-філолога; володіти психолого-педагогічними та теоретико-методичними основами навчання іноземних мов; уміти користуватися чинними освітніми документами як довідковим матеріалом, знати вимоги щодо сформованості професійних компетентностей учителя, використовувати сучасні методи і технології навчання англійської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна забезпечує особистісний і професійний розвиток магістранта і спрямована сформувати його професійну іншомовну компетентність – здатність та готовність використовувати англійську мову у професійних цілях, а саме планувати, організовувати, здійснювати керування навчальною діяльністю учнів старшої профільної школи на уроці іноземної мови і в позаурочний час. Змістове наповнення дисципліни складають методичні і лінгвістичні поняття та категорії, стратегії викоористання англійської мови у професійних ситуаціях спілкування, мовні і мовленнєві засоби ефективної організації процесу вивчення мов і літератур учнів профільної школи.
Рекомендована та необхідна література
1. Сорокіна Н.В., Смовженко Л.Г., Костенко І.В. «Іноземна мова профільного спрямування» для студентів магістратури 2 року навчання Інституту філології напряму підготовки 014 «Середня освіта - Українська мова і література, іноземна мова: теорія і методика навчання» (навчально-методичний посібник з мультимедійним додатком). – К.: Поліграф, 2019. - 140с. 2. Burt, Miriam (2002) “10 Strategies for Teaching Adult English Language Learners” 3. Fanslow, John (1992) Contrasting Conversations White Plains, NY: Longman 4. Katz, A. and M. A. Snow. ‘Standards and second language teacher education’ in A. Burns and J. Richards (eds.). The Cambridge Guide to Second Language Teacher Education. New York, NY: Cambridge University Press, 2009. 5. Parrish, B. (2004) Teaching Adult ESL A Practical Introduction New York, NY: McGraw Hill 6. Scarcella, R. (1992) Providing Culturally Sensitive Feedback. Richard-Amato The multicultural Classroom Reading, MA: Addison-Wesley
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Kурс викладається англійською мовою та поєднує такі форми навчання: практичні заняття, самостійна та дослідницька робота, проєктні технології. Основними видами роботи, до яких залучені студенти, та які оцінюються упродовж семестру, є: аудиторна робота, есе, груповий/ індивідуальний проєкт, модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Загальна оцінка студента за семестр формується за 100-бальною системою і складається із балів, отриманих за роботу впродовж семестру (максимум - 60 балів, мінімум - 36 балів) та балів підсумкового оцінювання у формі іспиту (максимум - 40 балів, мінімум – 24 бали). Семестровий контроль спрямований на оцінювання аудиторної роботи, модульних контрольних робіт, проєктів та творчого завдання. За виконання передбачених видів робіт студент максимально може набрати 60 балів та мінімально – 36 балів. Формат іспиту – письмово-усний, що передбачає виконання 3-x письмових завдань (риторичний аналіз тексту, переклад, лексико-граматичне завдання) та усну бесіду з теоретичної теми. Кожне завдання оцінюється максимально у 10 балів. Детально критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології. Іспит проводиться за результатами навчання: РН 1.1 - 1.5; РН 2.1 - 2.4; РН 4.1.
Мова викладання
Англійська мова