Практика німецької мови (5-й семестр)
Освітня програма: Переклад з німецької та англійської мов
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Практика німецької мови (5-й семестр)
Код дисципліни
ДВС.1.11
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними (німецькою та англійською) мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди німецької та англійської мов, описувати соціолінгвальну ситуацію. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 14. Використовувати німецьку та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН 17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Дисципліна «Практика першої іноземної мови» є вибірковою дисципліною, яка входить до блоку дисциплін "Письмовий та усний галузевий переклад". Попередні вимоги: досягнення результатів навчання за обов’язковою дисципліною ННД.08 «Практичний курс першої іноземної мови».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни «Практика першої іноземної мови» полягає в опануванні гнучким та ефективним володінням німецькою мовою залежно від комунікативної ситуації, швидка індентифікація особливостей комунікативної ситуації та опануванні широким спектром мовленнєвих навичок. Дисципліна спрямована на формування дискурсивної компетенції, оволодіння навичками письма, читання, аудіювання та говоріння на високому рівні, підготовка до написання кваліфікаційної роботи бакалавра.
Рекомендована та необхідна література
Amorocho, Simone; Hanna, Ortrun; Kreutzmüller, Stefan; Milic, Dusica; Renn, Carolin; Sedlaczek, Betina; Zabel, Rebecca (druk 2019): Klipp und Klar. Übungsgrammatik Mittelstufe B2/C1 : Deutsch als Fremdsprache. With assistance of Christian Fandrych. 1. Auflage, 7. Druck. Stuttgart: Ernst Klett Sprachen (Deutsch als Fremdsprache).
Fügert, Nadja; Richter, Ulrike A. (2019): Wissenschaftssprache verstehen. Wortschatz, Grammatik, Stil, Lesestrategien : Lehr- und Arbeitsbuch. [Auflage:] 3. Stuttgart: Ernst Klett Sprachen GmbH (Deutsch für das Studium).
Geyken, A. (2011). Statistische Wortprofile zur schnellen Analyse der Syntagmatik in Textkorpora. Abel, Andrea/Zanin, Renata (Hg.). Korpora in Lehre und Forschung. Bozen/Bolzano, 115-137.
Hall, Karin; Scheiner, Barbara (2007): Übungsgrammatik für Fortgeschrittene. Deutsch als Fremdsprache. Veränd. Aufl. Ismaning: Hueber.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Поточний контроль здійснюється під час проведення аудиторних занять з метою перевірки
рівня засвоєння навчального матеріалу у формі тестових завдань, фронтального опитування, групових та індивідуальних завдань. Модульний контроль здійснюється після завершення змістового модулю.
Семестровий контроль відбувається відповідно до навчального плану у формі проміжного контролю.
Методи та критерії оцінювання
Поточний контроль реалізується у формі усного опитування, тестових завдань, групових та індивідуальних завдань (min. 30 max 50 балів). Написання модульних контрольних робіт (min. 30 max 50 балів).
Мова викладання
Німецька
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Наталія
Степанівна
Лалаян
Кафедра германської філології та перекладу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра германської філології та перекладу
Навчально-науковий інститут філології