Драматургія як форма впровадження концептів національно-культурного коду

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Драматургія як форма впровадження концептів національно-культурного коду
Код дисципліни
ДВС 1.10.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 10, ПРН 15, ПРН 16, ПРН 19, ПРН 32.1, ПРН 39. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні умови охоплюють успішне опанування курсів Методика викладання зарубіжної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах, Інноваційні підходи навчання зарубіжної літератури у школі профільного, спеціального та дистанційного навчання, Історія зарубіжної літератури, проходження Виробничо-педагогічної практики з викладання зарубіжної літератури; знання жанрової системи драми та особливостей сприйняття драматичних творів; навички проведення уроків зарубіжної літератури у закладах середньої освіти.
Зміст навчальної дисципліни
Курс має на меті поглиблення знань про історію розвитку драматургії у ХХ ст. та ознайомлення із методикою залучення драматургії та інсценування на уроках зарубіжної літератури до впровадження національно-культурного коду різних національних літератур, осмисленні поняття національно-культурний код у посткласичну добу глобалізаційного характеру. Упродовж вивчення дисципліни здобувачі освіти поглиблюють знання про розвиток драматургії Західної Європи ХХ-ХХІ ст., завоюють поняття національно-культурний код, опановують теоретичними і практичними знаннями з форм впровадження елементів драматургії та інсценування в практику викладання зарубіжної літератури, моделюють відповідні фрагменти уроків, пишуть рецензії на класичні та новаторські постановки драматичних творів ХХ-ХХІ ст. Курс сприяє формуванню професійних навичок сучасного вчителя зарубіжної літератури в закладах середньої освіти України.
Рекомендована та необхідна література
Афоніна О.С. Коди культури і «подвійне кодування» в мистецтві: Монографія. К., 2017.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи: лекція, практичне заняття, самостійна робота. Методи викладання: усна відповідь на практичних заняттях, моделювання фрагментів уроків, написання рецензій.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. На іспит виноситься 40 балів. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспиту не може бути меншою за 24 бали. Здобувач освіти не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Оцінювання за формами контролю: відповідь на практичному занятті – min 12 / max 20 балів; моделювання фрагментів уроків – min 12 / max 20 балів; написання рецензій – min 12 / max 20 балів. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Українська