Жанрова парадигма сучасного зарубіжного роману

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Жанрова парадигма сучасного зарубіжного роману
Код дисципліни
ДВС 1.07
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 15, ПРН 16, ПРН 19, ПРН 31.1, ПРН 38.1. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: - основні жанрові теорії та категорії жанрологічного аналізу сучасного роману; - форми жанрових трансформацій та модифікацій романних форм; - особливості літературного процесу в аспекті жанрового мислення доби; - науковий доробок провідних вітчизняних та зарубіжних жанрологів стосовно роману. Студент повинен уміти: - визначати жанрові модифікації сучасного зарубіжного роману ; - простежувати еволюцію роману в зарубіжній літературі; - синтезувати провідні характеристики та функції сучасного зарубіжного роману; - ідентифікувати форми жанрових трансформацій та модифікацій романної форми у ХХІ столітті.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна “Жанрова парадигма сучасного зарубіжного роману” має на меті ознайомлення студентів із вітчизняними та зарубіжними теоріями роману та вироблення навиків жанрологічного аналізу сучасного зарубіжного роману. Увага студентів зосереджується на зарубіжній літературі ХХІ століття. Структурою курсу передбачено розгляд сучасного жанрового мислення в його провідних характеристиках, з’ясування генетичного зв’язку сучасного роману з системою жанрів світової літератури.
Рекомендована та необхідна література
Бовсунівська Тетяна. Жанрологія: Теорія роману. К., 2017. Бовсунівська Тетяна. Теорія літературних жанрів. Жанрова парадигма сучасного зарубіжного роману. К., 2009. Татаренко Алла. Поетика форми в прозі постмодернізму. Львів, 2010.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи охоплюють лекції, семінарські заняття, самостійну роботу студентів. До методів викладання належать відповіді на семінарських заняттях, індивідуальна презентація та підсумкова контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю. Форми поточного контролю охоплюють відповіді на семінарських заняттях (max 35/min 21 балів), підготовку індивідуальної презентації (max 10/min 5 балів ) та написання підсумкової контрольної роботи (max 15/min 10 балів). Сумарно форми підсумкового контролю становлять max 60/min 36 балів. Форма підсумкового контролю – іспит, оцінка за іспит – max 40/м 24 бали. Для допуску до іспиту необхідно набрати min 36 балів. Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24 бали. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно l
Мова викладання
Українська