Психологія вищої школи
Освітня програма: ОНП Релігієзнавство 2021
Структурний підрозділ: Філософський факультет
Назва дисципліни
Психологія вищої школи
Код дисципліни
ОК.11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1. Оцінювати власну навчальну та науковопрофесійну діяльність, конструювати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку і професійного самовдосконалення.
9. Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію з питань релігієзнавства до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.
13. Розробляти навчально-методичне забезпечення і викладати навчальні дисципліни з релігієзнавства у закладах освіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
2.1. До початку вивчення курсу студенти мають знати існуючі у системі філософської думки традиції, вчення, теорії, концепції, методології, підходи, стратегії вивчення особистості та групи; базові категорії філософії, загальної, соціальної психології, онтогенетичні закономірності становлення психічних властивостей, станів і процесів, процесів формування та розвитку особистості та соціальних спільностей.
2.2. Вміти абстрактно мислити, аналізувати, синтезувати науковий матеріал, вести його пошук та опрацьовувати, застосовуючи інтелектуальні практики, досліджувати і пояснювати явища життя, застосовуючи філософські та загальнонаукові методи.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Психологія вищої школи» спрямована на спеціальну підготовку фахівців у питаннях освітньо-професійної соціалізації студентів, розвитку їх особистості та науково-педагогічної діяльності викладача. Дисципліна дозволяє практично розвинути вміння організовувати навчальновиховну роботу у закладі вищої освіти. Зміст дисципліни розкриває психологічні закономірності, чинники, ефекти освітньо-професійної соціалізації особистості, яка набуває вищу освіту зі спеціальності «релігієзнавство». Програма курсу розкриває інноваційний досвід застосування наукового доробку психологів-попередників у практиці роботи з психологічними феноменами, породженими навчанням особистості у закладі вищої освіти.
Рекомендована та необхідна література
1. Власова О. І., Семиченко В. А., Пащенко С. Ю., Невідома Я. Г.Психологія вищої школи / за ред. О. І. Власової : підручник. Київ: ВПЦ "Київський університет", 2014. 470с.
2. Дуткевич Т.В., Максимчук Н.П.Психологія вищої школи (курс лекцій): Навчальний посібник. Кам’янець-Подільський, 2011. 228 с.
3. Мащенко Н. І. Основи педагогіки і психології вищої школи: Курс лекцій. Кременчук, 2006. 272 с.
4. Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи /; за заг. ред. О.Г. Мороз . Київ: НПУ, 2003. 267 с.
5. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: навч. посіб. для магістрантів і аспірантів. Київ: ТОВ «Філ-студія», 2013. 316 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні доповіді, доповнення та участь в дискусіях на семінарах; тестові, практичні завдання (підготовка проекту з побудови професійних перспектив) та психодіагностичний практикум.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Наталія
Миколаївна
Дембицька
Кафедра психології розвитку
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра психології розвитку
Факультет психології