Практичний курс другої мови (1-й, 2-й семестр)

Освітня програма: Англійська філологія та дві іноземні мови (мова навчання – англійська)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс другої мови (1-й, 2-й семестр)
Код дисципліни
ОК 06.01 ОК 06.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 2, ПРН 3, ПРН 5, ПРН 6, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 10, ПРН 11, ПРН 12, ПРН 14, ПРН 17. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів другої мови (французької), що викладалися на освітній програмі протягом 6 семестрів.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна спрямована на оволодіння лексикою з тем, зазначених у робочій програмі, вдосконалення розуміння на слух автентичних текстів, навичок читання та письма, продукування мови на рівні B2, а також формування вміння визначення лексико-граматичних особливостей мовних одиниць у системі мови, розуміння і пояснення лінгвальних та екстралінгвальних явищ французької мови.
Рекомендована та необхідна література
Крючков Г.Г. Французька мова: Поглиблений курс курс : Підручник. К.: Вища школа, 2012. – 367 с. Brillant Corina, Schenker Jean-Charles, Racine Romain, Bazou Virginie. Le Nouvel Édito B2 Méthode de Français, Didier, 2010, – 224 p. Grégoire M., Kostucki A. Grammaire progressive du français. Exercices audio de grammaire. Niveau intermédiaire. Paris : CLE International / SEJER, 2005. – 96p. Grégoire M., Thiévenaz O. Grammaire progressive du français avec 600 exercices. Niveau intermédiaire. – Paris : CLE International, 2003. – 272p. Kober-Kleinert C., Parizet M.-L. ABC DELF B1. 200 exercices. – P. : CLE International / SEJER, 2012. – 176p. Poisson-Quinton S., Mimran R., Mahéo-Le Coadic M. Grammaire expliquée du français. Exercices. Niveau intermédiaire. – Paris : CLE International, 2003. – 224p. Poisson-Quinton S., Mimran R., Mahéo-Le Coadic M. Grammaire expliquée du français. Niveau intermédiairec. – Paris : CLE International / VUEF, 2002. – 430p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Усна відповідь, письмові домашні завдання, модульні контрольні роботи, іспит.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • максимальна кількість балів протягом семестру – 60 балів, • максимальна кількість балів на екзамені – 40 балів, оцінюються на іспиті такі результати навчання: РН 1.1, РН 1.2, РН 1.3, РН 2.3, РН 3.1., РН 4.1.; • іспит складається з трьох письмових завдань: : читання, переклад та лексико-граматичний аналіз тексту, тематика якого пов'язана з пройденим під час семестру матеріалом; граматична тема; розмовна тема. Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично- розрахунковий мінім
Мова викладання
Англійська, Французька

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології