Методика викладання літератур країн тюркського світу

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання літератур країн тюркського світу
Код дисципліни
ДВС 2.10
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
РН 15. Застосовувати методики білінгвального й інтегрованого навчання мови й фахового змісту, володіти дидактикою багатомовності та методикою паралельного навчання споріднених мов, методикою роботи в гетерогенному (змішаному) навчальному середовищі. РН 27.1. Застосовувати методики навчання аудіюванню у в середній школі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Дисципліна базується на циклі компетенцій першого освітнього ступеня, а саме колі психолого-педагогічних, методико-педагогічних та літературознавчих дисциплін («Історія турецької літератури», «Методика викладання турецької мови та літератури») на основі базових знань і сформованих умінь опановувати навчальний матеріал, володіти турецькою мовою на рівні, що задовольняє комунікативні потреби для опрацювання творів в оригіналі та перекладі, бути обізнаним у дисциплінах світоглядного циклу, володіти цифровими навичками, мати сформовані навички до читання і розуміння художніх текстів. Успішне опанування курсу передбачає володіння студентами-бакалаврами базовими знаннями з історії тюркської літератури та літератури Туреччини, адже навчальні цілі дисципліни полягають у тому, щоб ознайомити студентів з основними поняттями порівняльного літературознавства; проаналізувати сучасну літературу Туреччини та тюркських країн тощо.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Методика викладання літератур країн тюркського світу» носить теоретично-практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх вчителів турецької мови і літератури досвіду, необхідного у професійній діяльності; забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями теорії та практики проведення занять із турецької літератури з учнями, а також ознайомлення з інноваційними технологіями, формами організації, методами, засобами навчання, виховання, управління в системі середньої освіти. Навчальна дисципліна «Методика викладання літератур країн тюркського регіону» є самостійним обов’язковим компонентом освітньо-наукової програми «Турецька мова і література та англійська мова». Програма навчальної дисципліни складається із 2 змістових модулів за семестр. Навчання проводяться у вигляді лекцій та семінарських занять. передбачено реферати та самостійна робота. Завершується дисципліна іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1. Галич О., Назарець В., Васильєв Є. Теорія літератури: Підручник. К.: Либідь, 2001. С.251-283. 2. Державний стандарт базової і повної середньої освіти (освітня галузь “мова і література”, розділ “література”). 3. Мацевко-Бекерська Л. Методика викладання світової літератури: навчально-методичний посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2011. 320 с. 4. Мірошниченко Л. Методика викладання світової літератури в середніх навчальних закладах: Підручник для студентів-філологів. – К.: Ленвіт, 2000. – С. 160-183. 5. Мірошниченко Л. Актуальні проблеми методики викладання світової літератури // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. 2005. № 6. С. 5-9. 6. Наукові основи методики літератури. Навчально-методичний посібник / За ред. доктора пед. наук, проф., члена-кореспондента АПН України Н.Й.Волошиної. К.: Ленвіт, 2002. – С. 260-275. 7. Никифорова О. Психология восприятия художественной литературы. – М.: Книга, 1972. – 152 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; семінарські заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: 1. Усна відповідь: 8 - 16 балів. 2. Доповнення, участь у дискусії: 8 - 16 балів. 3. Аналіз композиції та змісту уроку у письмовій формі: 2 - 4 бали. 4. Виконання індивідуальної роботи (підготовка фрагменту уроку; презентація уроку): 6 - 8 балів. 5. Модульна контрольна робота: 6 - 8 балів. 6. Модульна контрольна робота 2: 6 - 8 балів. 7. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Миколаївна Корчинська
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології