Навчальна практика з методів організації роботи вчителя турецької мови (без відриву)
Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Навчальна практика з методів організації роботи вчителя турецької мови (без відриву)
Код дисципліни
ННД.24
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 3.; ПРН 8.; ПРН 14.; ПРН 15.; ПРН 27.2.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи навчання турецької (тюркських) мови: цілі, зміст, підходи, методи і методичні прийоми, засоби діагностики успішності учнів.
2. Уміти: ефективно вибудувати процес навчання відповідно до завдань і умов навчання; використовувати сучасні методи, технології навчання тюркських мов; аналізувати НМК з турецької мови з метою їх раціонального використання; відібрати мовний матеріал, прийоми, засоби навчання турецької мови; складати плани-конспекти уроків, організовувати, проводити та аналізувати урок.
3. Володіти елементарними навичками: застосування методичних прийомів навчання турецької мови, а також системної діагностики якості знань, навичок та вмінь.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна практика з методів організації роботи вчителя – це комплексний процес, який є складовою частиною підготовки фахівців за ОС «Бакалавр» спеціальності – 014 середня освіта, спеціалізації 014.02 – Мова та література до майбутньої професійної діяльності, покликаний забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок.
Навчальна практика з методів організації роботи вчителя сприяє розвитку професійної свідомості, культури спілкування, формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності студентів. Крім того, під час її проходження у студентів формуються навички як навчальної практики так і педагогічної діяльності та власний творчий стиль викладання.
Форма проходження практики – денна / онлайн.
Базою практики є заклад середньої освіти Київська гімназія східних мов № 1.
Рекомендована та необхідна література
1. Алексюк А.М. Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання. К. : Просвіта, 1993. 346 с.
2. Алексюк А. Педагогіка вищої школи. Курс лекцій: модульне навчання. К.: Вища школа, 1998. 557 с.
3. Бех І.Д. Виховання особистості. К.: Либідь, 2003. 127 с.
4. Біляєв О. Методика мови як наука // Дивослово. 2002. №11. С. 20-50.
5. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Пер. з анг.; наук. ред. С.Ю. Ніколаєва. К.: Ленвіт, 2003. 273 с.
6. Іванченко А.В., Дубасенюк О.А. та ін. Педагогічна практика: Навч.-метод. посібн. Житомир: ЖДУ, 2005. 126 с.
7. Покровська І.Л. Турецька мова для студентів першого курсу ОКР «Бакалавр»: навч.посібн. К: Юстон, 2013. 304 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні уроки,обговорення уроків, самоаналіз уроків, робота з джерелами.
Методи та критерії оцінювання
Оцінка семестрової роботи:
1. Виконання розпоряджень, вказівок і настанов керівників практики: 1 - 10 балів.
2. Дотримування правил внутрішнього розпорядку баз практики: 1 - 10 балів.
3. Відгук установи, де проходила навчальна практика з методів організації роботи вчителя: 1 - 10 балів.
4. Щоденник виконаної роботи: 1 - 10 балів.
Оцінка другої змістової частини:
1. Відвідування лекцій: 1 - 20 балів.
2. Робота з підручниками турецької мови: 1 - 20 балів.
3. Письмовий звіт студента у письмовій формі, де мають зазначатись терміни проходження практики, місце проходження та обсяг виконаних завдань: 1 - 20 балів.
4. Захист звітних матеріалів: 1 - 20 балів.
Мова викладання
українська / турецька
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Володимир
Миколайович
Підвойний
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології