Сучасні методики оцінювання результатів навчання іноземної мови

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сучасні методики оцінювання результатів навчання іноземної мови
Код дисципліни
ДВС 2.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
РН 7. Застосовувати міжнародні й національні стандарти та досвід у професійній діяльності. РН 18. Здатний до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети. РН 22. Знати, розуміти і демонструвати здатність реалізовувати теоретичні й методичні засади навчання турецької мови і літератури та англійської мови в базовій середній школі. РН 25. Здатний планувати освітній процес та прогнозувати його результати. РН 30.2. Застосовувати знання з укладання тестових завдань з турецької та англійської мов.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу студенти повинні опанувати такі дисципліни: педагогіка (дидактика), психологія, методика навчання іноземних мов. Також студенти повинні знати: - нормативно-правові документи що регламентують процес навчання у закладі середньої освіти; - теоретичні засади контролю та оцінювання результатів навчання іноземних мов; - вільно спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. Уміти: - планувати й організувати навчальний процес у середній школі; - обирати відповідні засоби контролю та оцінювання.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Сучасні методики оцінювання результатів навчання іноземної мови» покликана сформувати у студентів професійну компетентність у галузі контролю та оцінювання результатів навчання іноземних мові. Цей курс є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 01 Освіта, спеціальність 014.02 Середня освіта (Турецька мова та література). Змістове наповнення курсу складають загально дидактичні поняття та категорії, пов’язані з контролем та оцінюванням результатів навчання, а також цілі, зміст, підходи, принципи і методи застосування контролю та оцінювання результатів оволодіння іноземною мовою. Означена дисципліна складається з трьох модулів: 1 – загальні основи системи оцінювання результатів навчання; 2 – мовне тестування як засіб оцінювання досягнень учнів; 3 - альтернативні та новітні засоби оцінювання досягнень учнів.
Рекомендована та необхідна література
1.Барбаш Є.М. Проблема контролю навчальних досягнень учнів з іноземної мови в школах України (60-80-ті роки ХХ століття)// Загальна педагогіка та історія педагогіки Випуск 11. Т. 1. 2019. - С. 15-21 2. Волошина О. (2018). Оцінювання іншомовної компетентності молодших школярів із застосуванням тестових технологій. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка», Том 1, № 20, - С. 111-115 3. Державний стандарт початкової освіти: затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87 (Редакція станом на 06.10.2020). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF#Text. 4. Зайченко І.В. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, 2-е вид. - К., «Освіта України», «КНТ», 2008. - 528 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Робота на практичних заняттях: 20 - 27 балів. 2. Модульні контрольні роботи: 9 - 15 балів. 3. Презентація навчальних проєктів: 12 - 20 балів. 4. Підсумкова контрольна робота (залік): 12 - 20 балів.
Мова викладання
українська