Укладання тестових завдань з іноземної мови

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Укладання тестових завдань з іноземної мови
Код дисципліни
ДВС 2.11.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
РН 7. Застосовувати міжнародні й національні стандарти та досвід у професійній діяльності. РН 22. Знати, розуміти і демонструвати здатність реалізовувати теоретичні й методичні засади навчання турецької мови і літератури та англійської мови в базовій середній школі. РН 23. Здатний до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості. РН 25. Здатний планувати освітній процес та прогнозувати його результати. РН 30.2. Застосовувати знання з укладання тестових завдань з турецької та англійської мов.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу студенти повинні опанувати такі дисципліни: педагогіка (дидактика), психологія, методика навчання іноземних мов. Студенти також повинні знати: - теоретичні засади формування умінь різних видів мовленнєвої діяльності іноземною мовою; - функції контролю та оцінювання; форми реалізації контролю та оцінювання на різних етапах вивчення іноземних мов; засади використання різних засобів контролю та оцінювання іншомовних навичок і вмінь; - основні положення щодо організації контролю та оцінювання під час навчання; уміти: - планувати й організувати навчальний процес у середній школі, обирати відповідні засоби контролю та оцінювання.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Укладання тестових завдань з англійської мови» покликана сформувати у студентів професійну компетентність у галузі тестування та оцінювання результатів навчання англійської мови. Цей курс є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 01 Освіта, спеціальність 014.02 Середня освіта (Турецька мова та література). Змістове наповнення курсу складають основні поняття та категорії мовного тестування, а також цілі, зміст, підходи, принципи і методи застосування тестового контролю та оцінювання результатів оволодіння іноземною мовою. Означена дисципліна складається з двох модулів: 1 – основні концепти та принципи сучасної теорії мовного тестування; 2 – розроблення тестів для перевірки англомовних навичок та умінь.
Рекомендована та необхідна література
1. Квасова О.Г., Гнаповська Л.В. Language testing: known and unknown// Іноземні мови. – 2008. – № 2. –C.10-19 2. Квасова О.Г., Гнаповська Л.В. Оцінювання вмiнь читання: з досвіду пілотування тестових завдань в межах Проекту незалежного тестування з іноземних мов // ІМ. – 2007. – № 2. – С. 3-10. 3. Квасова О.Г., Гнаповська Л.В. Національний тест з іноземної мови: ознаки та перспективи розробки // ІМ. – 2007. – №1. – С. 3-6. 4. Квасова О.Г., Гнаповська Л.В. Як готувати учнів до тестування вмінь рецептивних видів мовлення// Іноземні мови. – 2008. – № 1 . – C.10-19. 5. Квасова О.Г Основи тестування іншомовних навичок і вмінь/ Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Ленвіт, 2009.– 119 с. 6. Квасова О.Г Learning to ensure good testing practice // Іноземні мови. – 2011. – №1. – С.62-66.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Робота на практичних заняттях: 24 - 42 бали. 2. Модульні контрольні роботи: 5 - 8 балів. 3. Презентація навчальних проєктів: 18 - 30 балів. 4. Залік: 12 - 20 балів.
Мова викладання
англійська