Факультатив з другої тюркської мови у середній школі

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Факультатив з другої тюркської мови у середній школі
Код дисципліни
ДВС 2.08
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
РН 1. Знати історичні етапи розвитку предметної області. РН 4. Знати та розуміти особливості навчання різнорідних груп учнів, застосовувати диференціацію навчання, організовувати освітній процес з урахуванням особливих потреб учнів. РН 5. Оперувати базовими категоріями та поняттями спеціальності. РН 9. Володіти формами та методами виховання учнів на уроках і в позакласній роботі, уміти відстежувати динаміку особистісного розвитку дитини. РН 10. Здатний проектувати психологічно безпечне й комфортне освітнє середовище, ефективно працювати автономно та в команді, організовувати співпрацю учнів та комунікацію з їхніми батьками. РН 27.2. Застосовувати знання сучасних концепцій й методик викладання турецької, другої тюркської та споріднених тюркських мов у середній школі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти освітньої програми повинні успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Психологія (учнів середньої школи)», «Методика викладання української мови як іноземної», «Методика викладання іноземної мови в середній школі», «Методологічні засади та сучасні концепції навчання мов і літератур», «Інтерактивні методи навчання іноземної мови», а також: - знати особливості психології учнів середньої школи; основні категорії наукового апарату психології та методики викладання; - уміти використовувати на практиці основні знання основ філології, історії, психології, соціології; застосовувати набуті знання та навички; - володіти базовими навичками пізнавальної діяльності; основними поняттями культури мислення, її загальних законів; навиками самостійної роботи з великими масивами інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст цієї навчальної дисципліни забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями теорії та практики проведення позакласних заходів та факультативної позаурочної роботи з учнями, правилами влаштування умов для проведення ФЗ, а також застосування позакласних занять для розвитку проектної та дослідницької діяльності; спонукає здобувачів вищої освіти до творчої діяльності в процесі теоретичного і практичного вивчення; дає можливість розширити поле діяльності майбутніх вчителів тюркських мов і літератур, застосувавши отримані знання і вміння. Заняття проводяться у вигляді лекційних і практичних занять. Кожна змістова частина передбачає проведення дослідницького практикуму, мета якого полягає у верифікації дослідницьких умінь студентів у процесі розв’язання задач практичного спрямування (моделювання проектів посібника). Завершується дисципліна заліком.
Рекомендована та необхідна література
1. Аніпко Н.П. Методика викладання предмета у вищій школі: підручник. Чернівці: Рута, 2016. 183 с. 2. Бондаренко Ю.В. Позакласні заходи для учнів початкової школи (Нова українська школа): навч.-метод. посіб. / Юлія Бондаренко; [упоряд. Л.М. Марусіна]. К.: Ін-т обдар. дитини НАПН України, 2019. 153 с. 3. Від задуму до втілення: як організувати та провести позакласний захід / упоряд. Г.О. Пуліна; Відкрита педагогічна школа. К.: Плеяди, 2005. 75 с. 4. Габрусєв В.Ю. Дистанційне навчання - це просто!: посібник / Валерій Габрусєв. - К.: Шкільний світ, 2011. - 83, [3] с. 5. Генсон М.Е. Керування освітою та організаційна поведінка / Марк Е. Генсон; пер. Х. Проців. Л.: Літопис, 2002. 384 с. 6. Горбов А.С. Пишемо сценарій: поради фахівця. К.: Шкільний світ, 2010. 111 с 7. Грицюк Л.К. Ігри та розваги у навчально- виховному процесі з учнями : навч. посібн. / ВДУ ім. Лесі Українки. Луцьк: [б.в.], 1998. 148 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Доповіді: 2 - 5 балів. 2. Творчі завдання (сценарії ПКЗ): 2 - 5 балів. 3. Дослідницька робота, усні виступи: 2 - 5 балів. 4. Проміжний контроль – письмова робота 1: 5 - 20 балів. 5. Проміжний контроль – письмова робота 2: 5 - 20 балів. 6. Відповідь на семінарських заняттях: 1 - 5 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Володимир Миколайович Підвойний
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології