Методика викладання споріднених тюркських мов у середній школі

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання споріднених тюркських мов у середній школі
Код дисципліни
ДВС.2.06.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
РН 2.; РН 3.; РН 4.; РН 13.; РН 15.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Здобувачі вищої освіти повинні успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Психологія (учнів середньої школи)», «Методика викладання української мови як іноземної», «Методика викладання іноземної мови в середній школі», «Методологічні засади та сучасні концепції навчання мов і літератур», «Інтерактивні методи навчання іноземної мови» та знати: - основні положення психології та методики викладання; - основні категорії наукового апарату психології та методики викладання. вміти: - використовувати базові й професійно орієнтовані знання основ філології, історії, соціології й культурології; - застосовувати набуті знання на практиці. володіти елементарними навичками: - пізнавальної та професійної діяльності; - культури мислення, її загальних законів.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна носить теоретично-практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх викладачів тюркських мов досвіду, необхідного у їх майбутній професійній діяльності. Зміст цієї навчальної дисципліни, по-перше, забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями у сфері дидактики багатомовності як методологічної основи сучасної іншомовної освіти, по-друге, спонукає здобувачів вищої освіти до творчої діяльності в процесі теоретичного і практичного вивчення, а по-третє, дає можливість розширити поле діяльності майбутніх викладачів споріднених тюркських мов, застосувавши отримані знання і вміння. Заняття проводяться у формі лекцій та семінарських занять. Завершується дисципліна заліком.
Рекомендована та необхідна література
1. Методика навчання іноземних мов і культур: Теорія і практика : підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / О. Б. Бігич, Н.Ф. Бориско, Г.Е. Борецька та ін. / за заг. ред. С.Ю. Ніколаєвої. К. : Ленвіт, 2013. – 530 с. 2. Практикум з методики навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх навчальних закладах : англ.. мова, нім. мова, франц. мова, ісп. мова : навчальний посібник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / О. Б. Бігич, Н.Ф. Бориско, Г.Е. Борецька та ін. / за заг. ред. С.Ю. Ніколаєвої. Ірпінь : Видавець Романенко Л.Л., 2016. – 398 с. 3. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник / Л.С. Панова, І.Ф. Андрійко, С.В. Тезікова та ін. – К. : ВЦ «Академія», 2010. – 328 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: Модуль І: 1. Доповідь: 2 - 5 балів. 2. Відповіді на семінарських заняттях: 16 - 25 балів. 3 Модульна контрольна робота: 6 - 10 балів. Модуль ІІ: 1. Доповідь: 2 - 5 балів. 2. Відповіді на семінарських заняттях: 16 - 25 балів. 3. Модульна контрольна робота: 6 - 10 балів. 4. Підсумкова модульна контрольна робота (залік): 12 - 20 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології