Лінгводидактичні основи навчання японської мови
Освітня програма: Японська мова і література та переклад, англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Лінгводидактичні основи навчання японської мови
Код дисципліни
ДВС.1.15.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН10. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни «Східна мова (вищій рівень)»; знання теоретичних основ методики викладання східних мов у вищій школі та суміжних педагогічних дисциплін; знання закономірностей навчально-виховного процесу на заняттях з іноземної мови у ЗВО.
Зміст навчальної дисципліни
"Лінгводидактичні основи навчання японської мови" є фаховою дисципліною для студентів, що навчаються за спеціальністю «Філологія (035.069 Філологія (східні мови та літератури (переклад включно), перша - японська)»; викладається у 8 семестрі, обсяг дисципліни – 3 кредити, 44 навчальні години (30 год. – лекції, 14 год.– семінари, 46 год. – самостійна робота), форма контролю – іспит. Основними завданнями вивчення дисципліни є розкрити найбільш значимі та принципово важливі для теорії та практики проблеми навчання японської мови, подати найновіші досягнення сучасної методики викладання японської мови, розкрити суть
складових частин і засобів сучасної методики як науки. Самостійна робота студентів охоплює індивідуальне опрацювання спеціальної літератури. Завдання пов’язане з підвищенням ефективності засвоєння матеріалу основного курсу методика викладання східних мов у вищій школі, а також відповідних суміжних курсів. Програма курсу розроблена з урахуванням досягнень основних напрямків методики навчання іноземних мов, лінгвістики, перекладознавства.
Рекомендована та необхідна література
1. Асадчих О. В. Методика формування мовленнєвих компетентностей: теорія та практика (на матеріалі східних мов): Посіб. для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2015. – 192 с.
2. Асадчих О.В. Методичне забезпечення формування вмінь академічної грамотності у студентів-японістів мовних ВНЗ України / О.В. Асадчих // Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». – Харків: НВП ПП «Технологічний центр». – 2016. – Vol. 7 (3). – С. 4–8.
3. Асадчих О.В. Аналіз психолінгвістичних особливостей навчання японського академічного продуктивного мовлення / О.В. Асадчих // Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». – Харків: НВП ПП «Технологічний центр». – 2016. – Vol. 8 (4). – С. 63–68.
4. Асадчих О.В. Сучасний стан навчання японської мови для академічних цілей в мовних ВНЗ України / О.В. Асадчих // Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». – Харків: НВП ПП «Технологічний центр». – 2017. – Vol. 1 (9). – С. 4–9.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Форми навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи навчання: пояснення нового матеріалу, активне слухання, залучення до дискусій, робота у групах, обговорення результатів.
Методи та критерії оцінювання
Відповідь на практичному занятті, проєктна робота (доповідь), модульна контрольна робота. Критерії оцінювання кожного виду завдань див.у робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
Українська, японська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Оксана
Василівна
Асадчих
Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії
Навчально-науковий інститут філології