Східна мова: функціональний рівень (7-й семестр)

Освітня програма: Китайська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Східна мова: функціональний рівень (7-й семестр)
Код дисципліни
ННД. 09.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН1, ПРН3, ПРН10, ПРН12, ПРН14. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування курсів «Східна мова: базовий рівень», «Східна мова: середній рівень», «Східна мова: просунутий рівень», «Лексикологія першої східної мови», «Словотвір китайської мови», «Теоретичні аспекти синтаксису китайської мови» тощо; 2) знання теоретичних основ філологічної науки (мовознавства й літературознавства); 3) володіння навичками теоретичного аналізу матеріалу, що вивчається.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – забезпечення здобуття студентами-китаїстами функціонального рівня знання китайської мови, а також формування у майбутніх фахівців умінь та компетенцій практичного використання лексичних та граматичних одиниць мови, що вивчається. На практиці набуваються та систематизуються основні знання з сучасної китайської мови на функціональному рівні. Розглядаються такі основні питання: 1) вивчення особливостей використання основних лексичних одиниць на задані тематики; 2) розгляд та вивчення граматичних категорій та конструкцій для побудови складних речень сучасної китайської мови тощо. Навчальна дисципліна «Східна мова: функціональний рівень» (Частина 4) є одним із обов’язкових компонентів комплексної дисципліни «Практичний курс з першої східної мови».
Рекомендована та необхідна література
1.王国安。学说中国话。 - 香港出版社,2017。– 170页。 2.李晓琪。博雅汉语。准中级。- 北京:北京大学出版社,2018. – 252页。 3.刘珣。新实用汉语课本。- 北京:北京语言大学出版社,2015. – 251页。 4.扬寄州。汉语教程。– 北京:北京大学出版社,2018。– 203页。 5.我的母语 / 哈伟,徐记兴 作著. – 北京: Nelson. Language Learning, 2008. – 145 页。
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: практичні заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: написання лексичних диктантів, написання творів, аудіювання, говоріння (розкриття усної теми), відповідь на практичному занятті, контрольна робота з відкритими відповідями. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу; у підсумку: у максимальному вимірі 60 балів, у мінімальному вимірі 36 балів. Підсумкове оцінювання: іспит. Іспит проводиться у формі письмової роботи: 2 практичні завдання на переклад, кожне з яких оцінюється макс. 10 балами; 1 практичне завдання з відкритою відповіддю, що оцінюється макс. 20-ма балами. Критерії семестрового оцінювання і критерії оцінювання на іспиті представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська, китайська