Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності

Освітня програма: Франкофонні студії та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Код дисципліни
ОК.05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. ПРН 5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 15. Обирати оптимальні дослідницькі підходи й методи для аналізу конкретного лінгвістичного чи літературного матеріалу. ПРН 16. Використовувати спеціалізовані концептуальні знання з галузі італійського мовознавства та перекладу для розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне засвоєння практичних та теоретичних курсів з комунікативних практик і перекладознавства, порівняльної типології італійської та української мов протягом двох семестрів навчання.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – сформувати комплексні знання про методологію та організацію наукових досліджень, використання методологічного апарату, термінології, урахування особливостей постановки наукової проблеми і планування шляхів її вирішення у залежності від наукової парадигми. Дисципліна викладається у 2 семестрі магістратури – відповідно до навчального плану. Предметом вивчення навчальної дисципліни є закономірності планування, організації, проведення наукових досліджень з використанням сукупності методів дослідження, понятійного та категоріального апарату у залежності від наукової парадигми.
Рекомендована та необхідна література
1. Абрамов В. І. Методологія системного підходу та наукових досліджень: навч-метод. посібн. для самост. вивч. дисц. Київ: КНЕУ, 2005. 2. Білуха М. Т. Методологія наукових досліджень. Київ: АБУ, 2002. 480 с. 3. Кустовська О. В. Методологія системного підходу та наукових досліджень. Тернопіль: Економічна думка, 2005. 124 с. 4. Каламбет С.В., Іванов С.В., Півняк Ю.В. Методологія наукових досліджень. Дніпропетровськ: Вид-во Маковецький, 2015. 191 с. 5. Про наукову і науково-технічну діяльність: Закон України // Урядовий кур'єр. 1998. № 52. 6. Про Положення про порядок надання грантів Президента України для підтримки наукових досліджень молодих учених: Указ Президента України від 24 грудня 2002 р. № 1210/2002 // ВВРУ. 2002. № 49. 7. Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки: Закон України // Відомості Верховної Ради України. 2001. № 48. Ст. 253. 8. Юринець В.Є. Методологія наукових досліджень. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2011. 178 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру після лекційних занять із відповідних тем проводяться практичні заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контролю, описаних у п. 7.1 РПНД. Завершується дисципліна іспитом. Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі виконання вказаних видів і форм навчання та отримані на іспиті. Максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60 %) – семестровий контроль і 40 балів (40 %) – іспит. Якщо студент на іспиті набрав менше, ніж 24 бали (тобто 60 % від 40 балів, відведених на іспит), то вони не додаються до семестрової оцінки незалежно від кількості балів, отриманих під час семестру, а в екзаменаційній відомості у графі «підсумкова оцінка з дисципліни» вказується лише кількість балів, отриманих під час семестру.
Мова викладання
Українська