Іноземна мова/Фаховий переклад (англійська)

Освітня програма: Туризм (ОС Бакалавр, денна)

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова/Фаховий переклад (англійська)
Код дисципліни
ННД.18
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Володіти державною та іноземною мовами, на рівні, достатньому для здійснення професійної діяльності (ПР11) Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг (ПР12) Установлювати зв'язок між різнорідною інформацією для отримання нового знання (ПР23) Застосовувати отримані знання і навички в повсякденній практиці (ПР27)
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Оперувати знаннями, навичками та вміннями, попередньо сформованими в ході вивчення курсу «Іноземна мова (англійська)» на мінімально достатньому рівні В1 згідно CEFR.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1: ТУРИЗМ – СФЕРА ПОСЛУГ. Тема 1. Де зупинитися? Актуалізація значення слова в контексті. Типи лексичних еквівалентів Тема 2. Організатор туристичної подорожі. Міжмовні розбіжності на граматичному рівні Тема 3. Заклади харчування. Граматичні конструкції в перекладі Змістовий модуль 2: ТУРИСТИЧНА МОТИВАЦІЯ ТА ТУРАГЕНТСТВА. ТРАНСПОРТ Тема 4. Сільський туризм. Лексичні перекладацькі прийоми і трансформації. Безеквівалентна лексика в перекладі Тема 5. Спец-тури. Переклад інтернаціональної та термінологічної лексики. «Несправжні друзі» перекладача. Тема 6. Бізнес-туризм. Переклад усталених словосполучень і фразеологізмів.
Рекомендована та необхідна література
Основні: 1. Walker, Robin & Harding, Keith. Tourism 2: Student’s Book. – Oxford University Press, 2007. – 144 p. – CD – ISBN 978 019 455105 2 2. Walker, Robin & Harding, Keith. Tourism 2: Teacher’s Resource Book. – Oxford University Press, 2007. – 96 p. – ISBN 019 455104 5 3. Корунець І.В. Теорія і практика перекладу (аспектний переклад): Підручник. – Вінниця: Нова книга, 2003. – 448 с. 4. Murphy, Raymond. English Grammar in Use. – Cambridge University Press, 2012. – 380 p. – ISBN 978-0-521-18906-4 5. Vince, Michael. Macmillan English Grammar in Context: Intermediate. – Macmillan, 2008. – 208 p. – CD-ROM – ISBN 978-1-4050-7144-4 Додаткові: 1. Tarnopolsky, O., Sklyrenko, N. Lifestyle Communicative Behavioral Patterns in the USA. Посібник. Друге видання. – К.: “Фізма “ІНКОС”, 2003. – 208 p. – ISBN: 966-8347-00-5 2. Бахов І.С. English for Your Career: навч.посібн. для студ. вищ. равч. закл. – К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2009. – 380 с. – ISBN 978-611-02-0002-8
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
I 1. Фронтальна/групова та індивідуальна співбесіда – 10 балів/6 балів 2. Письмові завдання для СРС (4 завдання) – 10 балів/6 балів за кожне 3. Модульний тест (2 тести) – 10 балів/6 балів за кожний 4. Презентація (3 презентації) – 10 балів/6 балів за кожну Максимальний бал – 100 II 1. Фронтальна/групова та індивідуальна співбесіда – 10 балів / 6 балів 2. Письмові завдання для СРС (4 завдання) – 5 балів/3 бали за кожне 3. Модульний тест (2 тести) – 10 балів/6 балів за кожний 4. Презентація (2 презентації) – 5 балів/3 бали за кожну Семестрову оцінку складають бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем дисципліни, виконання самостійних завдань, написання двох модульних тестів та підготовки 2 презентацій. Максимальний бал - 60. Бали, отримані студентом протягом семестру-це 60% підсумкової оцінки Підсумкове оцінювання в І і ІІ семестрі (залік). Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру
Мова викладання
Англійська