Комерціалізація підприємницької ідеї (продукту)

Освітня програма: Підприємництво та біржова діяльність

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Комерціалізація підприємницької ідеї (продукту)
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН1. Використовувати в професійних цілях базові знання з підприємництва та біржової діяльності, уміння критично мислити, аналізувати і синтезувати дані. ПРН3. Оволодіти навичками письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами. ПРН4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва та біржової діяльноті. ПРН8. Застосовувати одержані знання й уміння для ініціювання та реалізації заходів у сфері збереження навколишнього природного середовища і здійснення безпечної діяльності підприємницьких та біржових структур. ПРН18. Демонструвати вміння бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності структур у сфері підприємництва та біржової діяльності з урахуванням ризиків.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: економіко-правові засади ведення підприємницької діяльності, склад, структуру та особливості використання нематеріальних активів підприємства, методики аналізу ефективності діяльності підприємства та стратегічного аналізу. 2. Вміти використовувати аналітичні й статистичні методи обробки економічної інформації, працювати з національними і міжнародними базами даних, розраховувати економічні показники. 3. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, роботи з нормативно-правовою базою, оформлення й представлення даних за допомогою програм пакету Microsoft Office (Excel, Word, Power Point та ін.).
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Аналіз ринку підприємницьких ідей. Тема 2. Методи генерування підприємницьких ідей. Тема 3. Неймінг підприємницької ідеї. Тема 4. Реєстрація та захист прав інтелектуальної власності. Тема 5. Бізнес-модель реалізації підприємницької ідеї. Тема 6. Формування команди. Тема 7. Презентація підприємницької ідеї. Бізнес-план. Тема 8. Джерела фінансування підприємницьких ідей. Тема 9. Управління ризиками комерціалізації підприємницької ідеї. Тема 10. Інформаційно-організаційні заходи забезпечення комерціалізації підприємницької ідеї. Тема 11. Спічрайтинг. Тема 12. Етикет бізнес-коммунікацій.
Рекомендована та необхідна література
-
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, дискусійне обговорення проблемних питань; презентація бізнес- моделі реалізації ідеї, презентація бренду ідеї, виконання ситуаційних вправ з публічного виступу
Методи та критерії оцінювання
Усне опитування, дискусія (лекція 1 – 8), РН 1.1 – 1.3: 10 балів / 6 балів; Тестування (лекція 1 – 8), РН 1.1 – 1.3: 10 балів/ 6 балів; Розв’язання розрахунково-аналітичних завдань, практичних завдань з використанням бізнес-симулятора (лекція 1 – 12), РН 2.3; 4.1 – 4.2: 14 балів / 6 балів; Модульна контрольна робота 1 (лекція 1 – 7), РН 1.1 – 1.3; 2.1 – 2.3: 10 балів / 6 балів. 4. Модульна контрольна робота 2 (лекція 8 – 12), РН 2.4; 3.1-3.2; 4.1-4.2: 10 балів / 6 балів. 5. Презентації результатів виконаних індивідуального завдання: РН 2.1, 2.2, 2.4: 6 балів / 6 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра екологічного менеджменту та підприємництва
Економічний факультет