Трансфузологія

Освітня програма: Лабораторна діагностика (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Трансфузологія
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Застосовувати професійні знання; формулювати ідеї, концепції з метою використання в роботі академiчного або професійного спрямування. Знаходити рішення у професійній діяльності, мати достатню компетентність в методах самостійних досліджень, бут здатним інтерпретувати їх результати. Володіти та застосовувати знання та уміння із загальної та професійної підготовки при вирішенні спеціалізованих завдань. Аргументувати висновки та виявляти зв'язки між сучасними концепціями в організації процесу управління на кожному етапі професійної діяльності. Демонструвати поглиблення базових знань за допомогою самоосвіти, демонструвати уміння представити і оцінити власний досвід та аналізувати й застосовувати досвiд колег, демонструвати здатність обміну досвідом з іншими спеціалістами. Надавати екстрену долікарняну допомогу, за будь-яких обставин, використовуючи знання про людину, її органи та системи, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм, шляхом прийняття обгрунтованого рішення.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування науково-теоретичного та практичного матеріалу навчальної дисципліни "Трансфузіологія" передбачає інтегрування з дисциплінами: гематологією, клiнiчною імунологією, генетикою, судовою медициною, лабораторною справою. При вивченні дисципліни студентам слід готуватися до практичних занять та виконувати весь обсяг практичних завдань та завдань до самостійної ро боти, що передбачені тематичним планом та ставляться викладачем. Вивчення дисципліни завершується складанням заліку.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна "Трансфузіологія" базується на вивченні студентами медичної біології; генетики; клінічної імунології та гематологiї; судової медицини й інтегрується з цими дисциплінами, спирається на знання з нормальноï та патологічної фізіології. Закладає основи вивчення студентами пропедевтики внутрішніх хвороб з доглядом за хворими; загальної хірургії з анестезіологією та доглядом за хворими; пропедевтики дитячих хвороб з доглядом за дітьми, що передбачає iнтеграцію викладання з цими дисциплінами та формування умінь застосовувати знання в процесі подальшого навчання й у професійній діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Безкровна хірургія. Сучасна концепція гемотрансфузійної терапії // Все український симпозіум. - Львів, 2000. 2. Лановець Л.С., Лебедь Г.Б., Ястремська О.О. Клінічна лабораторна діа гностика: підручник. - Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Ме дицина», 2019. - 472 с.: 32 кольор. вкл. 3. Клінічна біохімія: [підручник] / за заг. ред. Г.Г. Луньовоï.- К.: Атіка, 2013. 1156 c.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні роботи, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: проміжний контроль, презентації/доповіді, усні відповіді/доповнення, оцінювання виконання практичних завдань. Підсумкове оцінювання: у формі заліку.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Внутрішньої медицини
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”