МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: китайська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Код дисципліни
ОК 11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 18.Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Методика викладання перекладу у вищій щколі», «Методика викладання східних мов у вищій школі».Знання теоретичних основ підходів, принципів, методів навчання АМ у ВШ; форми організації навчання АМ у ВШ; особливостей профільного та диференційованого навчання АМ у ВШ; методичних засад формування мовних, мовленнєвих, лінгвосоціокультурної, стратегічної, дискурсивної компетентностей; психологічних та психолінгвістичні засади навчання АМ у ВШ. Уміння розробляти плани-конспекти і проводити лекції, практичні, семінарські заняття з АМ у ВШ; впроваджувати новітні технології навчання АМ у ВШ; дотримуватися підходів та принципів навчання АМ у ВШ, добирати та використовувати оптимальні методи і методичні прийоми для навчання АМ у ВШ; створювати вправи та завдання, добирати навчальні матеріали для навчання; - використовувати методи діагностики навчальних досягнень студентів з АМ. Володіння елементарними навичками застосування методичних прийомів навчання АМ у ВШ
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни – формування у студентів методичної компетентності – знань, та вмінь, здатності та готовності планування, організації, реалізації, рефлексії процесу навчання англійської мови у вищій школі, контролювання та оцінювання навчальних досягнень студентів. Методика навчання англійської мови у вищій школі – це обов’язкова дисципліна, яка є складовою підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 03 «Гуманітарні науки», спеціальності 035 «Філологія (035.065 Філологія (східні мови та літератури (переклад включно), перша – китайська)», освітньої програми «Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: китайська мова і література». Дисципліна покликана забезпечити формування методичної компетентності – знань, та вмінь, здатності та готовності планування, організації, реалізації, рефлексії процесу навчання АМ у ВШ, контролювання та оцінювання навчальних досягнень студентів.
Рекомендована та необхідна література
1. Сем’ян Н.В. Формування у майбутніх філологів англомовної лінгвосоціокультурної компетентності засобами поетичного твору. Дис. канд.пед.наук: 13.00.02 / Сем’ян Наталія Василівна. К., 2019. 2. Журнал «Іноземні мови» // http://fl.knlu.edu.ua/ 3. Журнал «Мистецтво лінгводидактики» // http://journals.uran.ua/ald 4. Tarnopolsky O. Nonnative-speaking teachers of English as a for- eign language / O. Tarnopolsky // Nelleke van Deusen-Scholl, & S. May (Eds.). Vol. 4. Second and Foreign Language Education. In Series: Ency- clopedia of Language and Education. 3rd Edition. – Cham: Springer In- ternational, 2017. – P. 413‒424.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання 1.1 – 1.4), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння 2.1-2.3); (комунікація 3.1); (автономність та відповідальність 4.1-4.2), що складає 60% загальної оцінки.Оцінювання семестрової роботи проводиться у таких формах: усна відповідь на семінарському занятті, доповнення, участь у дискусії, контрольна робота з відкритими відповідями, підготовка та захист презентації.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (яка синтезує і самостійну роботу з опрацювання теоретичного матеріалу для підготовки до аудиторної: усні відповіді, доповнення, тести, захист презентації) та за самостійну роботу (підготовка презентації). Усі види робіт за семестр мають у підсумку:За умови ПК:у максимальному вимірі 100 балів,За умови іспиту: у максимальному вимірі 60 балів,у мінімальному вимірі 36 балів. Підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів) визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж семестру з урахуванням підсумкового оцінювання (іспиту(мінімум 24, максимум 40 балів).
Мова викладання
українська, англійська