Актуальні питання ЛОР-патологій

Освітня програма: Медицина (українська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Актуальні питання ЛОР-патологій
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР.03. Призначати та аналізувати додаткові (обов’язкові та за вибором) методи обстеження (лабораторні, рентгенологічні, функціональні та/або інструментальні ), пацієнтів із захворюваннями органів і систем організму для проведення диференційної діагностики захворювань. ПР.04. Встановлювати остаточний клінічний діагноз шляхом прийняття обґрунтованого рішення та логічного аналізу отриманих суб’єктивних і об’єктивних даних клінічного, додаткового обстеження, проведення диференційної діагностики), дотримуючись відповідних етичних і юридичних норм, під контролем лікаря-керівника в умовах лікувальної установи. ПР.06. Визначати характер та принципи лікування хворих (консервативне, оперативне) із захворюваннями в умовах закладу охорони здоров’я, на підставі попереднього клінічного діагнозу, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм...
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування та вміння самостійно застосовувати для рішення конкретних науково-практичних задач знання з навчальних дисциплін «Медична біологія», «Медична та біологічна фізика», «Медична інформатика», «Медична хімія», «Біологічна та біоорганічна хімія», «Анатомія людини», «Гістологія, цитологія та ембріологія», «Фізіологія», «Мікробіологія, вірусологія та імунологія», «Безпека життєдіяльності; основи біоетики та біобезпеки», «Патоморфологія», «Патофізіологія», «Фармакологія», «Пропедевтика внутрішньої медицини». Вміння працювати з науковою та науково-методичною літературою. Володіння елементарними навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Актуальні питання ЛОР-патологій» є складовою циклу підготовки фахівців освітнього рівня «Магістр» за освітньою програмою «Медицина». «Актуальні питання ЛОР-патологій» є вибірковою дисципліною, яка охоплює вивчення понять, термінології, діагностичних та лікувальних прийомів в медичній діяльності пов’язаній із наданням кваліфікованої медичної допомоги хворим на весь спектр захворювань вуха, горла та носа з урахуванням індивідуальних особливостей пацієнта та його ставлення до хвороби. Предмет вчить складанню плану обстеження отоларингологічного хворого та інтерпретації результатів дослідження, наданню долікарняної лікувально-профілактичної та санітарно-профілактичної допомоги, першої термінової медичної допомоги при гострих захворюваннях і нещасних випадках.
Рекомендована та необхідна література
Клінічна анатомія, фізіологія органу слуху і рівноваги та методи дослідження носа, приносових пазух, глотки, стравоходу, гортані, трахеї та бронхів: Навчальний посібник / О.Г.Плаксивий, С.А.Левицька, І.В.Калуцький, О.О.Мазур, О.Л.Геруш, О.Д.Сапунков, К.І.Яковець. – Чернівці: ВДНЗ України «БДМУ», 2019. – 126 с. Клінічна анатомія, фізіологія та методи дослідження в отології: Навчальний посібник / О.Г.Плаксивий, С.А.Левицька, І.В.Калуцький, О.Л.Геруш, О.Д.Сапунков, К.І.Яковець. – Чернівці: ВДНЗ України «БДМУ», 2019. – 150 с. Косаковський А. Л., Лайко А. А., Косаківська І. А., Синяченко В. В., Бредун О. Ю., Гавриленко Ю. В., Сапунков О. Д., Мощич О. П. Дитяча оториноларингологія. Збірник тестових завдань: навчальний посібник. -К.: НМАПО імені П. Л. Шупика, 2019. -272 с. Мітін Ю.В., Науменко О.М., Дєєва Ю.В. та ін. Посібник до практичних занять з оториноларингології для викладання за кредитно-модульною системою К.: «Медицина», 2013. — 136 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота, консультація
Методи та критерії оцінювання
Проміжні контролі, презентації / доповіді, усні відповіді / доповнення, оцінювання виконання практичних завдань. Підсумкове оцінювання у формі заліку.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Внутрішньої медицини
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”