Професійна та корпоративна етика

Освітня програма: Лабораторна діагностика (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Застосовувати професійні знання; формулювати ідеї, концепції з метою використання в роботі академічного або професійного спрямування Володіти та застосовувати знання та уміння із загальної та професійної підготовки при вирішенні спеціалізованих завдань Аргументувати висновки та виявляти зв’язки між сучасними концепціями в організації процесу управління на кожному етапі професійної діяльності. Оцінювати вплив навколишнього середовища, соціально-економічних та біологічних детермінант на стан здоров’я індивідуума, сім’ї, популяції. Демонструвати поглиблення базових знань за допомогою самоосвіти, демонструвати уміння представити і оцінити власний досвід та аналізувати й застосовувати досвід колег, демонструвати здатність обміну досвідом з іншими спеціалістами Проводити заходи щодо організації, інтеграції надання лабораторної допомоги населенню та проведення маркетингу лабораторних послуг
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. знати основні етапи розвитку етичної думки; основні етико-філософські поняття та категорії, характеристики основних положень етичних систем та відповідні їм цінніснонормативні програми; основні методи філософсько-етичних досліджень, методи психології при аналітичному розгляді дилемних ситуацій; 2. вміти застосовувати основну методологію імперативно-ціннісних аспектів професійної практики безпосередньо до дилемних проблем професійної та корпоративної етики; прогнозувати та завбачати ймовірні негативні наслідки; 3. володіти елементарними навичками наукового дослідження та інтегрованою інформацією наукового дослідження; управління інформацією та використання іншомовних фахових інформативних джерел, а саме, отримувати та аналізувати інформацію з різних джерел, яка би відповідала вимогам та потребам завбачення дилемних процесів у сучасному соціокультурному просторі, культурно-професійній сфері.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна послідовно розглядає особливості розвитку і становлення професійної та корпоративної етики їх необхідність в сучасних професійних практиках. Визначається предмет, завдання, теоретичні основи, методології, основні напрямки професійної етики. З’ясовуються особливості використання поглиблених знань правових та етичних норм при оцінці наслідків своєї діяльності, вироблення та розвитку практичних вмінь та навичок прийняття рішень з етичної поведінки спеціалістів в дилемних ситуаціях, а також ознайомлення з кодексами професійної етики. Розглядаються особливості оволодіння методами аналізу даних кодексів та їх удосконалення, напрацювання розуміння та переконання щодо слідування нормам професійної етики, як необхідної умови професійного розвитку.
Рекомендована та необхідна література
1. Гьосле В. Практична філософія в сучасному світі. –К., 2003.-с.248 2. Ломачинська І.М. Професійна етика: навчальний посібник для дистанційного навчання.- К.: «університет Україна», 2005. – 226 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: усна відповідь, доповнення/дискусія, тестові завдання, самостійна робота аналіз (Case-studies), аналіз-есе, підсумкова письмова робота. Підсумкове оцінювання у формі заліку
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Оксана Дмитрівна Рихліцька
Кафедра етики, естетики і культурології
Філософський факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра етики, естетики і культурології
Філософський факультет