Професійна та корпоративна етика

Освітня програма: Комп’ютерні системи та мережі

Структурний підрозділ: Факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
ОК 8
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Знати і розуміти наукові і математичні положення, що лежать в основі функціонування програмних, програмованих і програмно-технічних комп’ютерних засобів, систем та ме-реж. ПРН 4. Мати знання із новітніх технологій в га-лузі комп’ютерної інженерії ПРН 6. Вміти застосовувати знання для іденти-фікації, формулювання і розв’язування технічних задач спеціальності, використовуючи відомі методи. ПРН 7. Вміти застосовувати знання для розв’язування задач аналізу та синтезу засобів, характерних для спеціальності. ПРН 9.Вміти застосовувати знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації програмно-технічних засобів комп’ютерних систем та ме-реж для вирішення технічних задач спеціально-сті.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсу базується на знаннях з таких дисциплін освітнього рівня «бакалавр» як: «Історія української культури», ««Етика та естетика», «Психологія» та ін. Студенти повинні знати основні філософсько-етичні поняття, категорії і методи соціально-філософського пізнання сфер професійної діяльності та корпоративної культури. Вміти опрацьовувати інформацію про особ-ливості морально-професійних проблем, обов’язки і деонтологію у професійній діяльності, моральні дилеми, складні морально-психологічні конфліктогенні фактори спільної діяльності у професійній сфері та корпоративній культурі; застосовувати основні поняття, категорії в аналізі соціально-культурних явищ та процесів; виявляти сучасні тенденції розуміння та інтерпретації професійної етики та корпоративної культури, прогнозувати перспективи їх розвитку з урахуванням особливо-стей професійної діяльності і корпоративної культури в контексті розвитку цивілізаційних процесів в умовах глобалізації.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна сприяє формуванню особистісних компетенцій фахівця, етично освіченого й морально спрямованого у виконанні професійних обов’язків. Етичне знання й етична компетентність є вимогами сучасного суспільства. Підвищення ролі етичної складової у розвитку суспільства, відпрацювання навичок її реалізації у професійній діяльності фахівця визначає актуальність та важливість даної дисципліни, обумовлює розвиток пізнавальних та аналітичних можливостей студентів магістратури, що сприятиме поглибленню їх фахової майстерності та професійної культури, реалізації гуманістичних, етично виважених підходів до організації змісту та характеру професійної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Етика. Естетика. Навч. посіб./ за наук. ред.. Панченко В.І. – К. «Центр учбової літе-ратури», 2014. 2. Малахов В.А. Етика спілкування: На-вч.посібник. – К.: Либідь, 2006. 3. Основи етики управління. – Х., 2009. 4. Прикладна етика. Навч.посіб./ За наук. ред. Панченко В.І. – К., 2012. 6. Теоретичні проблеми сучасної етики: навч. посіб. для студ. ВНЗ / [Т.Г. Аболіна, І.В. Васильєва, А.М. Єрмоленко та ін.]. – 2-ге переробл. та доповн. К.: ВД «Авіцена», 2013. 6. Професійна та корпоративна етика: навч. посібник. В. Г. Нападиста, О.В. Шинкаренко, М.М. Рогожа та ін. наук ред. В.І. Панченко. Київ: Вид. ВПЦ «Київський університет», 2019.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальний семестр має три змістові модулі: у змістовий модуль 1 входять теми 1-4, у змістовий модуль 2 входять теми 5-8. Студенти виконують практичне завдання. Для визначення рівня досягнення результатів навчання контрольні роботи і практичне завдання перевіряють знання матеріалу вивченого у першому та другому змістовних модулях. Обов’язковим для допуску до заліку є успішне виконання практичних завдань, та написання модульних контрольних робіт. У разі відсутності на семінарському занятті студент має відпрацювати тему усно при наявності конспекту(матеріалів) підготовки.
Методи та критерії оцінювання
здійснюються у відповідності до „Положення про організацію освітнього процесу в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка” http://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/Organization-of-the-educational-process.pdf Усна відповідь: 4 балів – студент у повному обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно та аргументовано його викладає, глибоко та всебічно розкриває зміст поставленого завдання, використовуючи обов’язкову та додаткову літературу; 3 бали - студент у достатньому обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно його викладає, але може не вистачати аргументації в поясненнях, в основному розкриває зміст поставленого завдання, використовує обов’язкову літературу.
Мова викладання
українська