Методика викладання хорв.мови та літ. й укр. мови та літ. у ЗВО

Освітня програма: Славістика Центрально-Східної Європи і Балкан: теор. та пр. студ.:хорват та українська мови і літ.

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання хорв.мови та літ. й укр. мови та літ. у ЗВО
Код дисципліни
ННД.05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН19.2.Застосовувати знання різних рівнів хорватської мови в контексті лінгвокультурології, когнітивістики, мовної кодифікації в інтердисциплінарному аспекті; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті “Профіль програми”.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні умови та додатковівимоги - Знати форми організації навчання студентів; норми, критерії оцінювання знань, умінь студентів, повідомлення їм та отримання від них зворотнього зв’язку. - Уміти творчо застосовувати знання і способи діяльності, засвоєнні під час вивчення навчальних дисциплін; мати початковий досвід ведення науково-методичної роботи, дослідно-експериментальних форм педагогічної діяльності; планувати і оцінювати власну роботу; застосовувати інтерактивні і мультимедійні засоби.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – сприяти сформуванню у студентів системи знань, навичок, вміння викладати навчальні дисципліни; ознайомити з особливостями викладання у ЗВО; особливостями професійної майстерності та педагогічної техніки викладача задля формування у студентів-славістів відповідних фахових компетентностей, узагальненої картини організації викладання інослов’янських мов і літератур у ЗВО України, ознайомлення із сучасними методами викладання споріднених мов і літератур. Навчальна дисципліна висвітлює і трактує правові, науково-методичні, фахові документи і розробки, які регламентують і забезпечують навчальний процес у ЗВО, формує єдину систему знань і умінь та професійну культуру і мислення у студентів для подальшого забезпечення органічної професійної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Kasper L.F. (2000) New Technologies, New Literacies: Focus Discipline Research And ESL Learning Communities / Loretta F. Kasper // Language Learning &Technology. Vol.4, N 2, P.105-128. 2. Бондаренко М. Г (2009) Розвиток критичного мислення на уроках літератури». Харків: Основа. 3. Крупа М. (2006)Лінгвістичний аналіз художнього тексту (програма курсу для філологічних факультетів) / М. Крупа // Дивослово.11,36- 39. 4. Любашенко, О. та ін. (2014) Українська мова. Мова фаху, мова науки, мова спілкування. Текстово-комунікативне навчання /
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні та практичні заняття, самостійна робота, екзамен.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру після лекційних занять із відповідних тем проводяться практичні заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до запланованих видів робіт. Оцінювання семестрової роботи: 1. Усна відповідь, доповнення, участь у дискусіях на лекціях і семінарах, бліц-опитування, тести: 25/45 балів. 2. Презентація: 11/15 балів. (10 балів за підготовку + 5 балів за захист). Презентації студенти здають і захищають на пізніше останнього лекційного тижня. Підсумкове оцінювання: Іспит у письмовій формі: 24/40 балів.Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі виконання вказаних видів і форм навчання та отримані на іспиті. Максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60 %) – семестровий контроль і 40 балів (40 %) – іспит.
Мова викладання
Українська