Сучасні проблеми гастроентерології

Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Сучасні проблеми гастроентерології
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
10 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1. Надати невідкладну медичну допомогу, за будь-яких обставин, відповідно до відповідних етичних та правових норм, шляхом прийняття усвідомленого рішення, на підставі основного клінічного синдрому (важкості стану) діагнозу невідкладного стану в обмежений час відповідно до визначеної тактики за стандартними схемами 2. Виконувати медичні маніпуляції в умовах стаціонару, вдома чи на роботі на підставі попереднього клінічного діагнозу та/або показників статусу пацієнта, приймаючи обґрунтоване рішення, відповідно до відповідних етичних та правових стандартів. 3. Керувати невідкладною медичною допомогою протягом обмеженого часу, використовуючи стандартні схеми, за будь-яких обставин на основі невідкладного діагнозу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Успішне засвоєння фундаментальних дисциплін. 2. Уміння самостійно застосовувати знання з фізіології та анатомії людини, гістології, цитології та ембріології, медичної біології, «Патофізіології», «Фармакології», «Пропедевтики внутрішньої медицини», «Пропедевтики педіатрії» та «Загальної хірургії» та ін. навчальні дисципліни для вирішення конкретних науково-практичних завдань; робота з науково-методичною літературою. 3. Володіння елементарними навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Предмет дисципліни «Актуальні проблеми гастроентерології» охоплює вивчення понять, етіології, патогенезу, клінічної симптоматики, принципів, методів дослідження, методичних підходів у гастроентерології. Під час вивчення дисципліни наведено або продемонстровано практичне застосування та значення методів діагностики та лікування, синдромів та симптомів у клініці захворювань шлунково-кишкового тракту. Вивчення дисципліни відбувається у два логічних етапи – оволодіння основними методами фізикального, інструментального та лабораторного обстеження хворого, після чого студенти оволодівають основними симптомами та синдромами найбільш поширених захворювань шлунково-кишкового тракту та правилами діагностики.
Рекомендована та необхідна література
1. Davidson's Principles and Practice of Medicine 23rd Edition. Editors: Stuart Ralston, Ian Penman, Mark Strachan Richard Hobson. Elsevier. -2018. – 1440 p. 2.Harrison's Principles of Internal Medicine, 20e. Publisher : McGraw-Hill Education / Medical; 20th edition (August 13, 2018), Hardcover: 4048 p. 3. Recommended Sources:Basic: (Basic)1.Davidson's Principles and Practice of Medicine 23rd Edition. Editors: Stuart Ralston, Ian Penman, Mark Strachan Richard Hobson. 4. https://www.ueg.eu/guidelines/ 5. http://ukrgastro.com.ua/ 6. https://www.aasld.org/ 7. http://www.gastro.org/guideline
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Поточний рейтинг (поточний контроль): 1.Проміжний контроль 1 –РН 1,1–1,5, 2,2–2,8 –14 балів / 7 балів 2.Проміжний контроль 2 –РН 1,1–1,5, 2,2–2,8 –16 балів / 8 балів 3. Презентації / доповіді -РН РН 1.1–1.5, 3.1, 4.1 –20 балів / 10 балів 4.Усні відповіді /додатки -РН 1.1–1.4, 2.2–2.8, 3.1 –18 балів / 9 балів 5.Оцінка виконання практичних завдань -РН 2,2–2,8 –32 бали / 16 балів. Підсумкова оцінка: у формі заліку
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Внутрішньої медицини
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”