Критика та аналітика етнокультурного проекту
Освітня програма: Етнокультурологія з поглибленим вивченням іноземної мови
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Критика та аналітика етнокультурного проекту
Код дисципліни
ДВС. 01.14.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Мати навички критичного мислення, викладати у зрозумілий спосіб власні думки, здійснювати їх аргументацію.
ПРН 2. Аналізувати, коментувати, узагальнювати, наукові та аналітичні тексти етнокультурологічного характеру.
ПРН 11. Здійснювати експертну оцінку етнокультурних об’єктів за заданими критеріями та надавати рекомендації щодо їх соціальної актуалізації.
ПРН 16. Визначати, формулювати та аргументувати власну громадянську та професійну позицію щодо актуальних суспільних питань.
ПРН 17. 1. Провадити менеджмент, здійснювати промоцію та організовувати етнокультурний івент.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення дисципліни студенти повинні знати основні форми критичних підходів, систему семіотичних кодів фольклору, методи передачі фольклорних текстів, контекст фольклорного вербального тексту, етапи становлення та розвиток етнокультурології.
Уміти працювати з текстом загалом та фольклорними текстами зокрема, науковими джерелами, узагальнювати теоретичні знання, присвячені вивченню питань із курсу.
Володіти елементарними навичками написання критичних матеріалів та аналізу дослідження акціонального, візуального чи вербального матеріалу.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – сформувати систематичні знання та практичні вміння, засновані на критичних підходах до організації та ведення етнокультурного проекту, здатності аналізувати ціннісну природу культурного процесу, яка отримала своє комплексне вираження в етнокультурних проектах. Анотація. Навчальна дисципліна спрямована на вивчення особливостей аналізу процесу організації етнокультурного проекту. Під час вивчення дисципліни обґрунтовується критичних підхід до оцінки комплексного вираження етнокультурних мистецьких зразків. Втілено етнокультурний код як ключовий засіб формування етнокультурної ідентичності та її простору, аналіз критичних підходів. Показано критичне сприйняття етнокультурного проекту як чуттєво-емпіричний процес.
Рекомендована та необхідна література
1. «Культурна антропологія» / Конрад Філіпп ; пер. з нім. І. Хрисінової. - Київ : Вид-во Соломії Павличко "Основи", 2004. – 352 с.
2. Малиновська Н. Культура та національна ідентичність в Україні / Н. Малиновська. - Київ : Смолоскип, 2001. – 240 с.
3. Рансьєр Жак. Культурна теорія і культурна історія / Жак Рансьєр ; пер. з фр. Віктора Малика. – Київ : Видавництво "Критика", 2007. – 272 с.
4. Ясній Марина. Етнокультурні проекти в Україні: між національною ідентичністю та глобальними викликами / Марина Ясній. - Київ: Либідь, 2017. – 312 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Упродовж семестру із відповідних тем проводяться практичні заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контрою, описаних у п. 7.1. Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання іспиту не допускаються. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки, у кінці семестру проводиться підсумкова семестрова контрольна робота або оцінюються індивідуальні завдання за темами курсу. Максимальна оцінка за додаткові форми оцінювання не може перевищувати 40% максимальної підсумкової суми балів за семестр - 24 бали.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання проводиться у формі комплексного іспиту:
максимальна кількість балів на іспиті – 40 балів, мінімальна кількість балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит);
на іспиті оцінюються такі результати навчання: РН 1.1, РН 1.2, РН 2.2; РН 2.3.
іспит проводиться у формі письмової роботи, екзаменаційний білет складається із трьох завдань: 2 теоретичні питання з відкритими відповідями, кожне з яких оцінюється 10-ма балами; 1 творче завдання, яке оцінюється максимально 20 балами.
Мова викладання
Українська мова
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Роман
Володимирович
Лихограй
Кафедра фольклористики
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра фольклористики
Навчально-науковий інститут філології