Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача педагогічна майстерність викладача
Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача педагогічна майстерність викладача
Код дисципліни
OK 11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження в конкретній філологічній галузі.
ПРН 5. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення, аргументуючи власну точку зору.
ПРН 21. Застосовувати знання механізмів та форм педагогічного супроводження, організації та здійснення освітнього процесу у вищій школі в сучасних умовах, демонструвати високий рівень педагогічної культури викладача.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни передбачає рівень володіння англійською мовою не нижче В2 за шкалою CEFR. Крім того, студенти мають: знати теоретичні основи структури психіки, чинники і основні механізми формування особистості; вміти розв’язувати практичні завдання, застосовувати теоретичні знання, власний досвід та навчальні матеріали при вирішенні конкретних кваліфікаційних завдань в сфері майбутньої діяльності; володіти елементарними навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки в групі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна розкриває значення основних категорій педагогіки вищої школи та педагогічної майстерності викладача, сутність процесу навчання, висвітлює особливості мотивації студентів до навчання, а також планування навчання та викладання, проведення занять у великих та малих групах, розглядає методи оцінювання студентів; велика увага приділяється аналізу загальних характеристик викладача закладу вищої освіти.
Рекомендована та необхідна література
Fry, H., Ketteridge, S., & Marshall, S. (2014). A handbook for teaching and learning in higher education: Enhancing academic practice. Routledge.
Hickman, R. (2013). The art and craft of pedagogy: Portraits of effective teachers. Bloomsbury Academic.
Marushkevych, A. A. (Ed.) (2019). Professional and pedagogical training of educational specialists in classical university of Ukraine: multi-authored monograph. LAP LAMBERT Academic Publishing.
Santos, J., Figueiredo, A. S., & Vieira, M.(2019). Innovative pedagogical practices in higher education: An integrative literature review. Nurse Education Today, 72, 12–17. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2018.10.003
Senior, C., Fung , D., Howard, C., & Senior, R. (2018). What is the role for effective pedagogy in contemporary higher education? Frontiers in Psychology.
Stommel, J. (2020). The human work of higher education pedagogy. http://surl.li/iyzam
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи включають лекції, семінарські заняття та самостійну роботу студентів і передбачають усні відповіді, наукові дискусії, доповіді, практичні завдання, письмові контрольні роботи. Дисципліна викладається за допомогою пояснювально-ілюстративного, евристичного та дослідницького методів, які допомагають розвинути у студентів аналітичне мислення, розкрити їхній науковий і творчий потенціал.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – залік. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових форм оцінювання, якщо студенти набрали 60–100 балів. Студенти, які набрали менше 60 балів, мають скласти матеріал за темами, що не були засвоєні під час роботи в семестрі, у вигляді написання контрольних робіт, усних відповідей та/або виконання самостійних письмових завдань. Оцінювання здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи.
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Наталія
Валентинівна
Постоюк
Кафедра педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра педагогіки
Факультет психології