Англійська мова

Освітня програма: Турецька мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова
Код дисципліни
ННД.19.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
ПРН 2.; ПРН 5.; ПРН 8. ; ПРН 13.; ПРН 16.; ПРН 17. (відповідно до розділу програмні результати навчання освітньо-професійної програми).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: 1) правила фонетичного оформлення (наголос, паузація, інтонація) висловлювань різних типів (діалог, монолог) у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; 2) специфіку морфологічної організації сучасної англійської мови; 3) функціонально-стильових норми вживання лексичних одиниць синонімічного ряду, ідіом, висловів у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування. 2. Уміти: 1) продукувати підготовлені чи непідготовлені монологічні висловлювання, що підсумовують та/або доповнюють зміст почутого чи побаченого, дотримуючись законів жанру та стилю; 2) відтворювати зміст прочитаного; та висловлювати власну думку щодо прочитаного або почутого, надавати їй аргументації; 3) використовувати соціокультурні знання і вміння в іншомовній комунікації; 4) розрізняти граматичні структури/ явища під час читання чи сприйняття тексту на слух та визначати їхнє комунікативне значення.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Багатосеместрова дисципліна. Англійська мова» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальність 035 Філологія. Навчальна дисципліна покликана сформувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції; сформувати у студентів когнітивну компетенцію у взаємозв’язку з іншими видами компетенцій; позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу; усвідомлення функцій іноземної мови в навчальному процесі та в суспільстві; подавати знання про культуру, історію, реалії та традиції країни, мова якої вивчається, розвивати уміння використовувати в разі необхідності різноманітні стратегії для задоволення дидактичних потреб (працювати з книжкою, посібником, підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо). Дисципліна є нормативно навчальною і викладається у I-IІ семестрі в обсязі 300 годин (10 кредитів). Заняття проводяться у вигляді практичних занять. У курсі передбачено 8 змістових модулів. Завершується дисципліна у I семестрі - іспитом, а у IІ семестрі – заліком.
Рекомендована та необхідна література
1. Clandfield, Lindsay & Jeffries, Amanda. Global Upper-Intermediate Coursebook with Class CDs. MacmillanPublishers Limited, 2012.166 p. 2. Campbell, Robert & Tennant, Adrian. Global Upper-Intermediate Workbook with key. - Macmillan Publishers Limited, 2012. 102 p. 3. J. Dooley, V. Evans. Grammarway 4. Newbury: Express Publishing. 278 p. 4. M. Foley, D. Hall. Advanced Learner's Grammar. Harlow: Pearson Education Limited, 2003. 484 p. 5. R. Hughes. Exploring Grammar in Writing. Cambridge: Cambridge University Press, 2006. 168 6. Watkins, Frances. Global Upper-Intermediate Teacher’s book with Teacher’s Resourse Disc. Macmillan Publishers Limited, 2012. 165 p. 7. Zemach D. E., Rumisek L.A. Academic Writing from paragraph to essay. - Macmillan Publishers Limited, 2005, 130 p. 8. Л.М. Черноватий, В.І.Карабан та ін. Практична граматика англійської мови з вправами : Посібник для студентів вищих закладів освіти. Вінниця: Нова книга, 2005. 288 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Поточне оцінювання (відповідь на практичному занятті), проєктні роботи у формі усної презентації, самостійна робота, модульна робота, іспит, залік.
Мова викладання
англійська