Підсумковий іспит з англійської мови
Освітня програма: Кримськотатарська мова і література, англійська мова та переклад
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Підсумковий іспит з англійської мови
Код дисципліни
ННД. 13
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями
державною та англійською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації
ефективної міжкультурної комунікації.
ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій,
прибічниками різних політичних поглядів тощо.
ПРН 10. Знати норми літературної англійської мови та вміти їх застосовувати у
практичній діяльності.
ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів
різних жанрів і стилів державною та англійською мовами.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Перевірка програмних результатів навчання, які студенти мають отримати під час вивчення дисциплін з англійської мови.
Комплексний підсумковий іспит ставить завдання перевірити знання та вміння, набуті випускниками за час навчання на бакалавраті, у визначених галузях знань.
Зміст навчальної дисципліни
Студенти повинні: знати сучасні філологічні та дидактичні засади навчання
іноземної мови, сучасні філологічні засади навчання іноземної мови, основні функції і
закони розвитку мови як суспільного явища, різнорівневої (системної) організації
іноземної мови та її норм, особливостей використання мовних одиниць у певному
контексті, мовного дискурсу художньої літератури й сучасності;
Рекомендована та необхідна література
1.Cambridge Grammar of English: A Comprehensive Guide. – Cambridge: Cambridge
University Press, 2007. 2. Campbell, Robert and Moore, Julie. Global Advanced. Workbook
with key. - Macmillan Publishers Limited, 2012. 3. Clanfield, L & Jeffiies, A. Global Advanced
Coursebook with Class CDs. - Macmillan Publishers Limited, 2012. 4. Dooley J., Evans V..
Grammarway 4.– Newbury: Express Publishing. 5. Foley M., D. Hall. Advanced Learner's
Grammar. — Harlow: Pearson Education Limited, 2003. 6. Hancock C.. Meaning-centered
Grammar. – London: Equinox Publishing Ltd., 2005. 7. Hewings M.. Advanced Grammar in
Use. – Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Структура білета відображає комплексний характер підсумкового іспиту й містить три питання: 1) аналіз запропонованого тексту, 2) виконання граматичних завдань 3) розмовна тема.
Методи та критерії оцінювання
Мова викладання
англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни