Поетика традиційних і січасних кримськотатарських пісень

Освітня програма: Кримськотатарська мова і література, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Поетика традиційних і січасних кримськотатарських пісень
Код дисципліни
ДВС. 1.08
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1. ПРН2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. 2. ПРН9. Знати провідні теми та ідеї сучасних та традиційних кримськотатарських пісень (по жанрах) 3. ПРН 12. Аналізувати традиційні та сучасні кримськотатарські пісні, визначати їх ідейно-тематичний зміст та характеризувати основні елементи їх поетики 4. ПРН19. Планувати і здійснювати пошуки в галузі кримськотатарського пісеного музикознавства на належному рівні
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Кримськотатарський фольклор», «Діалекти кримськотатарської мови» та ін.
Зміст навчальної дисципліни
Узагальнення та систематизація уявлення студентів про традиційні та сучасні кримськотатарські пісні, формування відповідних компетентностей, необхідних під час аналізу їх художніх особливостей.
Рекомендована та необхідна література
1. Бахшиш І. Обрані вокальні твори / Укладач Каріков Дж. Сімферополь, 2008. 2. Бекиров Д. Бала фольклоры: Джыйынтыкъ. Акьмесджит, 1993. С. 12–26. 3. Бекиров Д. Татар фольклоры: Филология факультети студентлери ичюн дерслик ве хрестоматия. Ташкент, 1975. С. 61–77. 4. Джемилев А. Танцы ансамбля «Хайтарма». Симферополь, 1990. 5. Звучи, хайтарма : Крымскотатар. нар. песни и инструментальные наигрыши: Для пения (соло, анс.) с инструм. сопровожд. и без сопровожд., для отд. инструментов соло и для анс. нар. инструментов / Запись, сост. и предисл. Я. Шерфединова. Ташкент: Изд-во лит. и искусства, 1990. 229 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
усні виступи, реферат (робота з різними джерелами), робота з основними джерелами (в т.ч. переклад), вправи, творчі завдання
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • реферат: 1.1, 1.4 – 5 / 2 бали • творчі завдання: 1.2–1.3, 2.1 – 5 / 2 балів • Дослідницька робота, усні виступи: 2.2, 3, 4 – 5 / 2 балів • проміжний контроль – письмова робота: 4 – 20 / 5 балів • проміжний контроль – письмова робота: 3.1, 4 – 20 / 5 балів • відповідь на практичних заняттях: 1.3–4 – оцінюється за шкалою від п’яти до одного балу залежно від повноти розкриття, оригінальності пропозиції вирішення проблеми, що розглядається; Підсумкове оцінювання у формі заліку: • Розгорнута відповідь на 2 теоретичних питання та виконання письмових завдань, яке виконується окремим студентом або групою студентів, що в цілому оцінюється максимум у 20 балів. • Студент не допускається до заліку, якщо він набрав менше, ніж 40 балів, не виконав завдання проміжних контролів
Мова викладання
Кримськотатарська, українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни