Навчальна практика

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Навчальна практика
Код дисципліни
ОК 37.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПР 1; ПР 3; ПР 4; ПР 5; ПР 6; ПР 11; ПР 15; ПР 17; ПР 19; ПР 21; ПР 22; ПР 24; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою пода но у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: нормативно-правову базу стосовно соціальної роботи та соціального забезпечення; методи та інструменти соціально-педагогічної роботи, порядок прийняття та забезпечення реалізації соціально-педагогічних рішень. Студент повинен вміти: застосовувати знання у практичних ситуаціях; аналізувати соціально-психологічні процеси становлення, розвитку та соціалізації особистості, розвитку соціальної групи і громади; застосовувати методи та інструменти соціально-педагогічної роботи для результативного та ефективного соціально-педагогічного рішення, приймати та забезпечувати реалізацію соціально-педагогічних рішень. Студент повинен володіти елементарними навичками: аналізувати зміст фахової діяльності; планувати та управляти своїм часом; діяти соціально відповідально та свідомо; дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної практики полягає у опануванні професійних вмінь та навичок соціального педагога, здатностей приймати самостійні рішення на соціально-педагогічних ділянках роботи або з конкретних соціально-педагогічних питань Завданнями передбачено • актуалізація теоретичних знань студентів з соціально-педагогічних дисциплін; • знайомство із різними типами і видами соціальних інститутів, які надають соціально-педагогічну допомогу дітям та молоді; • вироблення у практикантів уміння спостерігати і аналізувати зміст фахової діяльності на обраній базі практики; • формування уміння та навичок самостійного планування, організації та проведення соціальної діяльності на основі аналізу досвіду соціальних педагогів та використовувати їхній позитивний досвід професійної діяльності у соціально-педагогічній роботі з різними категоріями дітей та молоді; • ознайомлення із основними видами соціального інструментарію в практиці діяльності соціальних інституцій;
Рекомендована та необхідна література
Методичні рекомендації з організації та проведення практики для студентів напряму підготовки 231 «Соціальна робота», за освітніми програмами «Соціальна педагогіка», «Соціальна реабілітація». – Навчально-методична розробка / Уклад. О.В. Чуйко, О.О. Байдарова, М.О. Васильєва-Халатникова, О.Ф. Гук, А.В. Кунцевська, Л.С. Токарук. – Київ: Логос, 2017. – 48 с. Поліщук В.А. Удосконалення професійної підготовки соціальних працівників: виклики сучасності. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота / Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін. Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. Вип. 22. С.121–125 Технології соціально-педагогічної роботи: навч. посібник / заг. ред. А.Й. Капська. Київ: 2012. 372 с. Чернуха Н. Соціально-педагогічна робота в Україні: становлення, реалії, перспективи. Соціальна робота: Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка, № 1(5), 2019, С. 37-40.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота,
Методи та критерії оцінювання
Оцінка керівника від бази практики 20 Оцінка керівника від кафедри: Дотримання порядку проходження практики 20 Оцінка керівника від кафедри: Оформлення звіту 20 Вміння здобувача освіти повно і чітко подавати результати свого дослідження логічно структурувати доповідь та доводити до присутніх у стислій формі 15 Відповіді на запитання (чіткість формулювання та відповідність заданому запитанню) 15 Використання презентаційних та роздаткових матеріал до доповіді: медіа-презентація, таблиці, рисунки, що відображають результати дослідження та на які робиться посилання під час доповіді 10 Загальна кількість балів 100 • 1-34 «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни; • 35-59 «незадовільно» з можливістю повторного складання; • 60-64 «задовільно» («достатньо»); • 65-74 «задовільно»; • 75 -84 «добре»; • 85 - 89 «добре» («дуже добре»); • 90- 100 «відмінно»
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології