Сучасні музейні комунікації та популяризація культурної спадщини

Освітня програма: Музеєзнавство, пам’яткознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Сучасні музейні комунікації та популяризація культурної спадщини
Код дисципліни
ОК.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1) сформувати знання щодо специфіки сучасних музейних комунікацій; 2) навчити аналізувати за визначеними параметрами контентні стратегії музеїв України і світу; 3) навчити планувати комунікаційну кампанію музею, а також обґрунтовувати критерії її ефективності; 4) навчити користуватись комунікаційними технологіями для популяризації культурної спадщини; 5) навчити створювати основні інформаційні матеріали; 6) вдосконалити навички презентації музейного проєкту
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати - загальну інформацію про функціонування музейної та пам’яткоохоронної мережі в Україні та світі, - історію України і світу. 2. Вміти - шукати інформацію з різних джерел, перевіряти її на достовірність, - виділяти головні тези у великому обсязі інформації, - здійснювати порівняльний аналіз. 3. Володіти елементарними навичками - роботи з науковою та навчально-методичною літературою, - грамотного письма і мовлення, - самопрезентації, - управління акаунтами.
Зміст навчальної дисципліни
Курс «Сучасні музейні комунікації та популяризація культурної спадщини» передбачає ознайомлення студентів із теоретичними і практичними аспектами комунікаційної діяльності, зокрема з комунікаційними стратегіями, та ґрунтується на ефективному використанні цифрових каналів комунікації, створенні тематичного візуального і текстового контенту. Під час опанування дисципліни студенти засвоять принципи розробки комунікаційної стратегії; навчаться будувати архітектуру бренду на практичному прикладі музею; засвоять комплекс традиційних та інноваційних комунікаційних технологій, специфіку їх застосування в музейній справі та для популяризації культурної спадщини, особливості взаємодії з медіа; познайомляться з цифровими музейними та пам’яткоохоронними технологіями. З метою розвитку практичних навичок навчаться створювати основні інформаційні матеріали.
Рекомендована та необхідна література
1. Білан Н.І., Нетреба М.М. Організація роботи пресслужби : навч. посіб. Київ : ВПЦ «Київський університет», 2015. 303 с. 2. Ільяхов М., Саричева Л. Пиши, скорочуй. Як створити дієвий текст; пер. з рос. О. Кобелецька. К. : BOOKCHEF, 2019. 420 с. 3. Коник Д. Стратегічні комунікації. Київ : ТОВ «ОБНОВА КОМПАНІ», 2016. 256 с. 4. Міллер Д. Створи StoryBrand. Розкажи історію бренду, і тебе почують ; пер. з англ. В. Депешко. К. : Vivat, 2022. – 240 с. 5. Основи реклами і зв’язків з громадськістю : підручник / [Іванов В.Ф., Бугрим В.В., Башук А.І. та ін.] ; за заг. ред. В.Ф. Іванова, В.В. Різуна. К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2011. 431 с. 6. Райс Е., Траут Дж. Маркетингові війни. Харків : Вид-во «Ранок» : Фабула, 2019. 240 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання - лекції, семінарські заняття, практична та самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студента здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Загальну кількість балів студента формують семестрові бали, отримані з усіх тем двох змістових модулів (бали, отримані за модульні контрольні роботи (у формі тестування); бали, отримані за виконання індивідуальних завдань; бали, отримані за роботу на семінарських заняттях, а також бали, які отримані за підсумкову контрольну роботу. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Критеріями оцінювання відповіді студента є: • повнота розкриття питання • логіка викладення • використання основної і додаткової літератури • аналітичні міркування, вміння робити висновки
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики