Особливості клініко-лабораторної діагностики у людей похилого віку

Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Особливості клініко-лабораторної діагностики у людей похилого віку
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
1. Збирати відомості про загальний стан хворого, оцінювати психомоторний і фізичний розвиток хворого, стан органів і систем організму, за результатами лабораторних та інструментальних досліджень оцінювати відомості про стан хворого. діагноз. 2. Призначити та проаналізувати додаткові (обов'язкові та факультативні) методи обстеження (лабораторні, рентгенологічні, функціональні та/або інструментальні) хворих із органними та системними захворюваннями для диференційної діагностики захворювань. 3. Аналізувати та оцінювати державну, соціальну та медичну інформацію за допомогою стандартизованих підходів та комп'ютерних інформаційних технологій.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне засвоєння фундаментальних навчальних дисциплін. 2. Здатність самостійно застосовувати знання з медичної біології, медичної та біологічної фізики, медичної інформатики, медичної хімії, біологічної та біоорганічної хімії, анатомії людини, гістології, цитології та ембріології, фізіології, мікробіології, вірусології та імунології, безпеки життєдіяльності; основи біоетики та біобезпеки, патоморфології, патофізіологія, фармакологія, пропедевтика внутрішніх хвороб та ін. дисципліни для вирішення конкретних науково-практичних завдань; робота з науковою та науково-методичною літературою. 3. Володіння елементарними навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Вибіркова дисципліна, що охоплює вивчення як лабораторних, так і інструментальних методів обстеження та їх ефективності, адекватності обсягу та змісту методів діагностики ефективності відновлювальної терапії у пацієнтів літнього віку. Навчальна дисципліна «Актуальні питання лабораторно-інструментальної діагностики в клініці внутрішніх хвороб у людей похилого віку» навчає студентів методам клінічної, лабораторної, функціональне обстеження людини у стані здоров’я або патології, для оцінки впливу оздоровчих, профілактичних, лікувальних, реабілітаційних заходів та їх ефективності, визначення адекватності обсягу та змісту методів діагностики, ефективності оздоровлення, реабілітації тощо
Рекомендована та необхідна література
1. Davidson's Principles and Practice of Medicine 23rd Edition. Editors: Stuart Ralston, Ian Penman, Mark Strachan Richard Hobson. Elsevier. - 2018. – 1440p. 2. Harrison's Principles of Internal Medicine, 20e. Publisher : McGraw-Hill Education / Medical; 20th edition (August 13, 2018), Hardcover : 4048 p. 3. "Internal Medicine=Внутрішня медицина. Т1." Станіславчук М.А., Сєркова В.К.(за ред.), 2019, 402 p. 4. "Internal Medicine=Внутрішня медицина. Т2." Станіславчук М.А., Сєркова В.К.(за ред.), 2019, 360 p. 5. Internal Medicine: in 2 books. Book 1, 2. N.M. Seredyuk, I.P. Vakaliuk, R.I. Yatsyshyn et al., 2019
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, індивідуальна робота
Методи та критерії оцінювання
Поточна оцінка (поточний контроль): 1. Модульний контроль 1 – РН 1,1 – 1,2, 1,4 – 2,5 – 10 балів / 5 балів 2. Модульний контроль 2 – РН 1,1 – 1,2, 1,4 – 2,5 – 10 балів / 5 балів 3. Оцінювання презентацій / доповідей – РН 1.1 – 2.3, 3.1, 4.1 – 10 балів / 5 балів 4. Оцінювання усних відповідей /додатків – РН 1,1 – 3,1 – 10 балів / 5 балів 5. Оцінювання практичних завдань – РН 1,5, 2,1 – 2,5 – 20 балів / 10 балів Семестрове оцінювання (семестровий контроль): у формі іспиту
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Внутрішньої медицини
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”