Друга слов'янська мова комунікативний аспект (сербська)
Освітня програма: Чеська мова і література та англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Друга слов'янська мова комунікативний аспект (сербська)
Код дисципліни
ННД19.1
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти в галузі славістики.
ПРН5.Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо.
ПРН6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих завдань і проблем професійної діяльності у галузі славістики, перекладознавства.
ПРН15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та слов’янознавчий філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
- успішне опанування курсів: Вступ до слов’янської філології, Вступ до мовознавства;
- знання теоретичних основ загального мовознавства, засад систематизації матеріалу граматики й лексичного складу слов’янських мов;
- володіння елементарними навичками пошуку, накопичення, аналізу й синтезу інформації;
- уміння систематизувати з погляду норм функціонування і засвоювати граматичний та лексичний матеріал, відповідний початковому рівню функціонального оперування сербською мовою, що вивчається як друга.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – дати студентам узагальнені систематизовані вступні та початкові знання з граматики сучасної сербської літературної мови, які забезпечили б їм міцну основу для фахового вільного оволодіння розмовною мовою, розробити навички розуміння й мовлення.
Предмет навчальної дисципліни "Друга слов’янська мова (сербська)" на початковому етапі (Комунікативний аспект) передбачає вивчення основ фонетики й акцентуації, графіки та орфографії, граматики та лексики сучасної сербської мови.
Рекомендована та необхідна література
Крајишник Б. Научимо падеже: Приручник за српски језик као страни. Београд, 2002.
Пипер П., Антонић И., Ружић В., Танасић С., Поповић Љ., Тошовић Б. Синтакса савременога српскога језика. Проста реченица /У ред. М. Ивић. – Београд, 2005.
Станојчић Ж., Поповић Љ. Граматика српскога језика. – Београд, 2002.
Правопис српскога jезика. – Београд-Нови Сад, 2002.
Živanić Lj.Selimović-Momčilović M. Srpski jezik za strance. - Beograd, 2005.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекційні та практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Усна відповідь (усне реферування тексту), фонетичні вправи, доповнення, участь в обговореннях на лекціях і практичних заняттях, бліц-опитування, бліц-тести – 25/45 балів. 2. Підсумковий тест – 11/15 балів. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (яка синтезує і самостійну роботу з опрацювання теоретичного матеріалу для підготовки до аудиторної: усне реферування навчальних текстів, усні відповіді, доповнення, бліц-опитування, бліц-тести) та за самостійну роботу. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали 60 балів, мінімально позитивну кількість балів, отримують “зараховано”.
Мова викладання
сербська, українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни