Психологія іміджевих технологій

Освітня програма: Політична психологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія іміджевих технологій
Код дисципліни
ВБ.2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПР5. Розробляти програми інтервенцій (тренінг, експертиза, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) Знати базові поняття загальної та соціальної психології; мати уявлення про трансдициплінарні дослідження. 2] Вміти здійснювати пошук необхідної інформації, аналізувати та критично оцінювати її; формулювати суспільні запити та співвідносити їх із своєю професійною діяльністю. 3) володіти навичками роботи з науково-довідковим апаратом бібліотек; основними методами збору та інтерпретації фактів соціальної дійсності; встановлення причинно-наслідкових зв’язків; різними способами аргументації та презентації інформації з метою впливу на реціпієнта. ведення дискусій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає у підготовці фахівців з політичної психології, здатних здійснювати освітню та науково-прикладну діяльність у сфері політичної іміджелогії в компаніях, підприємствах та інститутах політичного, суспільного, освітнього, інформаційного та громадянського секторів з урахуванням загальнолюдських цінностей та норм професійної стики психолога. Дисципліна призначена для формування у студентів наукових уявлень про можливості і межі застосування іміджевих технології як інструменту соціально-політичного конструювання, управління масовою політичною поведінкою. Висвітлення ключових ідей і категорій політичної іміджелогії. Знайомство з наявним понятійним апаратом, теоретичними і методологічними проблемами, соціально-психологічними феноменами, механізмами і закономірностями, на яких ґрунтуються технології творення та корекції іміджів, створює передумови для кращої орієнтації в соціальних процесах.
Рекомендована та необхідна література
Барна Н. В. Іміджелогія: навч. посібник. Київ : Ун-т «Україна». 1997. 217 с. Палеха Ю. І. Іміджологія. Київ : Вид-во Європейського ун-ту. 2004. 324 с. Почепцов Г. Г. Имидж и выборы. Имидж политика, партии, президента. Киев : Изд-во СП «Адеф-Украина». 1997. 140 с. Сучасний виборчий PR: Навчальний посібник / В. В. Лісничий. В. О. Грищенко. В. М. Іванов та ін. Київ : ВД «Професіонал», 2004. 384 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота,
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): 13/8 балів Аналітична доповідь, реферат: 13/8 балів Творча самостійна робота: 14/8 балів Підсумкова контрольна робота: 20/12 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом. 40 балів по 100 бальній шкалі. Форма проведення - письмова. Види завдань - відкриті питання та творчі завдання: при цьому відповіді на відкриті питання складають 60 %; а на творчі завдання - у 40 % сукупної оцінки. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншою за 24 бали. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Він допускається до іспиту за умови виконання 50 % передбачених планом самостійних творчих робіт. Відмінно / Excellent 90-100 Добре / Good 75-89 Задовільно /Satisfactory 60-74 Незадовільно / Fail 0-59
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни